8 Temmuz 2013 Pazartesi

Benim Sihirli Kutum:) * 1Fikir1Sihir'den...

1Fikir1Sihir nedir derseniz bir önceki paylaşımıma göz atabilirsiniz: Fazıl'ın sihirli kutusunu paylaşmıştım burada.
Ya da 1Fikir1Sihir'in bloguna şuradan ulaşabilirsiniz:)

Tüm güzelliklerin geldiği adres,



Kutularımız bu boyutlardaydı:)


Ambalajı açınca içindeki sürprizler kadar güzel ve bana özel bir kutu çıktı karşıma.


Ayışığı Kedisi ^-^ Moonlightcat ^-^ Ne diyebilirim ki:)


Aşağıdaki güzel yastık bu adresin emeği, 


Paketi de kendi kadar şirin ^-^


-Baharcığım şirin mi şirin bir kedicik yastık düşündüğün için mırkk mırrrkk teşekkürler:)-


Önce Aşkım tanıştı:)


Sonra Isaac şaşırdı:) Külkedisi o anda neredeydi bilemiyorum:)


Kurdeleli güzel bir kutu,


Kurdeleyi açınca içimin gittiği bir kedicik ^-^ Hele o püskül kuyruk:))


Ya kutunun içi: Bir dolu mutluluk...


Kutunun içinden çıkan kedicik kolye ^-^


Kolyeyi asmak için de kedicik takı standı,


İsmimin anlamı 'Ayışığı', kitabımın adı da 'Ayışığı Kedisi'. Ben bu objeye nasıl vurulmam?:)


Kahve canavarı olan ben bu sürprizler karşısında fena mutlu oldum.


Üstüne istediğim yazıyı yazıp, istediğim resmi çizeceğim:)


Kupam bile düşünülmüş.


Hem burcum,



Hem de kedili:)


Pek tabii bardak altlıkları da düşünülmüş:)
Kedicik, kedicik ^-^ Çook güzeller...


Kuyruğu bile var:)


Mutlu kedi:)


Kahve sevenin mumları da böyle olmalı:)


Kullanmaya kıyamayacağım kahve kokulu kalemler...


Veee Türk kahvesi,


Fincansız  ve kedisiz olmaz demiş Baharcığım:)


Büyük tutkum el işlerim için:)


Aşık kediler ^-^ Çok tatlılar çook:)


Mırkk mırkkk ayları:)


Biraz da eğlence:)


Aynaya bakmak ve saç taramak hiç bu kadar keyifli olmamıştı:)


Defterler, kalemler... Mutluluk dopinglerim...


Hele ki kedililer. Hangi birine bayılacağımı şaşırdım:)


Sayfaları da minnak kedişlerle dolu:)


Kitap ayraçlarına olan zaafım...


Kartpostal koleksiyonuma tatlı patili de eklendi:) Kartpostal paylaşımlarım için buraya, şuraya ve oraya lütfen:)


Beni havalara uçuran bir başka sürpriz,


Aşkım ^-^


Külkedisi ^-^


Isaac ^-^


Çoook sevdim çook:)


Objektife zor sığdılar:)


Sevgili Baharcığım emeğin, güzel seçimlerin ve içtenliğin için sana gönülden teşekkür ederim. Fazıl da ben de çok mutlu olduk. Ayrıca iş ahlakından, tam söylediğin tarihte teslim etmiş olmandan ötürü de seni takdir ediyorum. Hakkını helal et.

Benim yaptığım gibi kendinizi şımartmak:) veya bir sevdiğinize sihirli kutulardan hazırlatmak isterseniz buraya bir uğrayıp inceleyin derim.

Herkese en içten sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Çok şekerler , güle güle kullan tatlım.

    YanıtlaSil
  2. İnanamıyorum hepsi birbirinden güzeller..:))
    Bahar hanım senin içini okumuş adeta vallahi bravo..
    Çok güzel günlerde kullan inşallah arkadaşım..:))

    YanıtlaSil