7 Temmuz 2013 Pazar

Sihirli Kutularımız Geldiii:) 1Fikir1Sihir'den...

1fikir1sihir blogundan sevgili balköpüğütasarım'ın buradaki paylaşımı sayesinde haberim oldu. Ve sihirli fikirler beni çok heyecanlandırdı:) Hem Fazıl'a hem de kendime içi sürprizlerle dolu sihirli kutulardan hediye etmeye karar verdim.
Harika kutuları hazırlayan sevgili Baharcığım -artık benim için değerli bir arkadaş- anlayışlı, çok ilgili ve zarif. Temmuz'un ilk haftası kutuların elimde olmasını istedim ve bu süre zarfında oldukça yoğun olmasına rağmen beni kırmadı ve harika bir iş çıkardı ortaya. Kutuların hazırlanma aşamasında güzel bir arkadaşlık kurduk ve ayrıca tam dediği tarihte de kutuları bize ulaştırdı. İş ahlakından, sevgi dolu yüreğinden ve samimi yaklaşımından dolayı ilk teşekkürümü edeyim:) Zaten hediyeleri açtıkça sürekli teşekkür etmek istedim:)

Paylaşacağım tüm güzelliklerin geldiği adres,


Veee beklenen an... Fazıl'ın ve benim sihirli kutularımız.
Devasa boyutlarda iki kocaman koli demek daha doğru olur:)


İlk aşama: Fazıl'ın kutusunu beraberce açtık. Önce koruma ambalajları makasla ve itinayla kesildi. 
Aşkım ise bizden meraklı:)


Ya Külkedisi'ne ne demeli:) Sanırım Isaac uykuda ^-^


Güzel kutuyu açmadan önce ambalajlı olan bir diğer hediyeyi açtık.


Sevgili Ay Çok Şirin'in tasarladığı harika bir Fender yastık çıktı bu güzel paketin içinden. Facebook adresi için buraya, emeksensin adresi için şuraya lütfen.
Fazıl da ben de çok beğendik. Ellerine ve emeğine sağlık sevgili ayçokşirin.
Ve sevgili 1fikir1sihir'in fikir sahibi Baharcığım böyle hoş bir sürpriz düşündüğün için çoook teşekkürler:)


Fazıl'ın sihirli kutusunun üstü gitarlarla doluydu. Tam da Fazıl'ın yaşamı gibi:)
Bu ince detaylara bayıldığımızı da belirtmeden geçmek istemiyorum:)


Fazıl'ın heyecan, şaşkınlık ve mutluluğu aynı anda tattığı an:)
Ian Bairnson'un Fazıl için önemini burada paylaşmıştım.
Çerçevenin güzelliğine de diyecek söz yok:)


Matrak Shop markasına ait ve Fazıl'ın yarın hemen giyeceğim dediği tişört:)


Sevgili Baharcığım en güzel hediyeleri seçmiş Fazıl için...


Hele şunun güzelliği... Tek kelimeyle bayıldık.


İnanılır gibi değil ama hala sihirli kutudan sürpriz hediyeler çıkmaya devam ediyor:)


Kol düğmelerine vurulduk resmen.


Her bir sürpriz incelikle düşünülmüş.


Hala sürprizler çıkmaya devam ediyor:)


Gitarist Şirin'e bakın hele:)


Sanırım kutular da sihirli çünkü aç aç bitmiyor hediyeler:)


Kutuları çok severim. Böyle de güzel bir kutu çıktı. Tabii içi de dolu olarak:)


Evde bizden meraklılar da var:) O şeker burun her yere mutlaka sokulacak:)


Kutu içi kutu içi hediyeler. Matruşka gibi:) Her yerden hediye çıkıyor. Açtıkça açıyorsunuz:)


Fazıl şemsiye çikolataya da hiç dayanamaz. Benim de çocukluğumun çikolatasıdır. Öyle mutlu oldu ki bunları görünce.


Bir sürü pena. Melodilerin tanığı:)


Hele bunlar, çok çok şekerler:)


Minicik notalar, kocaman mutluluklar:)


Fazıl'la ilgili harika bir hayal ve onun çok hoş bir dille kağıda dökülmesi. Ve Ayışığı Kedisi olarak benim de orada bulunmam çok ince ve çok hoş bir düşünce. Fazıl çok etkilendi.


Tüm hediyelere toplu bir şekilde bakalım.
Bu arada geride benim sihirli kutum görünüyor. Onu da bir sonraki postta paylaşacağım:)


Az daha yakından:)


Şimdi bu kadar çok hediyeye bir servet ödediğimi düşünmeyin:) 140 TL'ye kendi zevkleriniz doğrultusunda sürpriz hediyelere sahip olabiliyorsunuz. Çok hoş bir heyecan yaşadık biz ve çoook mutlu olduk. Böyle bir deneyim yaşamak isterseniz 1sihir1fikir blogunda göz atabilir ve başkalarına hazırladığı kutulara da bakabilirsiniz.

Sevgili Baharcığım sana içten ve kocaman teşekkürlerimizi gönderiyoruz. İnan ikimiz de inanılmaz mutlu olduk. Emeğine sağlık. Zevkli ve güzel seçimlerinle bize harika bir heyecan yaşattın. Hakkını helal et canım. Sanırım sen bizim kutuları zararına hazırladın:) 

Herkese sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Daha öncede balköpüğüblogda görüp çok özenmiştim sizin hediyelerinizede ba-yıl-dım resmen :D
    Bloğuna girip tüm hediyelere tek tek baktım, çok yaratıcı biri kendisi belli ve işini severek yaptığıda belli.
    Aşırı özendim seneye staj yaptığımda ilk maaşımla bende istiycem böyle bi paket.
    size o hediyelerle keyifli vakitler :)
    Bi sonraki postuda sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooookk teşekkür ederim bu güzel düşünceler için... staj zamanında uygun oldugunz an sihirli sürpriz kutusu başvurunuzu merakla bekliyo olucam:))) tekrar teşekkürler:)

      Sil
  2. Şirine bayıldım:)Her şey çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Canım çok cüzi bir fiyatla harika hediyelere kavuşmuşsunuz. Karı koca ne sevimli bir etkinlik yapmışsınız böyle kendinize. :)) Fazıl eniştemiz güle güle kullansın hediyelerini. :) Senin kutundan çıkanları daha bir merak ettik doğrusu. :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller , harikalar. Güle güle kullanın, Noel baba olsaydı tüm çuvalını boşaltsaydı bile böyle güzellikler olmazdı :) Senin paketi heyecanla inceleyeceğim:) Hepinize öpücükler. O meraklıları yerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook güzelll bi iltifatt gerçekten çookk teşekkürlerrrr:))))))))))))))

      Sil
  5. canımmmm ne kadar güzel anlatmışsın tek tek detaylarıyla yazmışsın hakkımda çook güzel şeyler söylemişsn bütün bunlar bana en güzel en büyük teşekkür biliyosun dimiii:) çok severek hazırladm öncelkli amacm hep kişileri mutlu etmek hele ki senin gibi bu kadr kıymet bilen insanları.. işte o zaman zararına filn bakmıyosn sadece mutlu etmeye bakıyosun:))) ama senin gibi emege kıymet verenler için bu lafım... iyi ki bana ugramışsın iyi ki sana bu kadr güzel kutular hazırlayp böyle mutlu ettim ve bu sayede arkadşlıgmz başladı.. çok seviniyorum buna.. rica ederimm.. tadını çıkarınnn o sürpriz kutularının... o meraklı pisilerede bayıldım söylemeden geçemiycemmm:)))))))) çokk ama çoookk teşekkrler herşeyyy içinnn:))))))))

    YanıtlaSil
  6. BAYILDIM BAYILDIM
    SENEYE DOĞUM GÜNÜMDE BENDE KENDİMİ ÖDÜLLENDİREYİM BARİ
    ÇOK İYİ DÜŞÜNMÜŞSÜN CANIM
    GÜZEL GÜNERDE KULLANIN HEDİYELERİNİZİ
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil