26 Temmuz 2013 Cuma

Mutluluk Fırtınası *2*

1dalda2baykuş blogunun sahibi sevgili arkadaşım Çiğdem bana daha önce de mutluluk fırtınası yaşatmıştı:) Görmek isterseniz buraya lütfen.
Uzun zamandır blogumla istediğim gibi ilgilenemiyorum ve bloglarınızı okuyamıyorum. İki hafta kadar İstanbul'daydık, ailemizden birinin ciddi sağlık sorunları sebebiyle. Allah (c.c.) tüm şifa bekleyenlere yardım etsin inşallah.
Paylaşılmayı bekleyen bir sürü post birikti. Bir düzene koyup, sırayla paylaşacağım.
İstanbul'dan döndüğümüzde beni yine havalara uçuracak bir paket karşıladı. Canım Çiğdemciğimin içinden gelmiş ve bakmaya doyamadığım güzellikte hediyeler hazırlamış bana. Şimdi ne kadar teşekkür etsem yine yeteri kadar hislerimi yansıtamadığımı düşüneceğim. Çok ama çok mutlu oldum. Her birine bayıldım. Görünce siz de bana hak vereceksiniz.

Tabii ki kullanmaya asla kıyamayacağım güzellikte mutfağımın en değerli hazinesi,


Ş harfinin noktası kalpp:) Kedilerse çok şekerler çook ^-^


Nasıl da emek vermiş canım arkadaşım. Her bir kedi farklı renkte. Bayıldım bayıldım ^-^


İçim gitti ^-^
Blogunda bu çalışmasını paylaştığında çok beğenmiştim, nereden bilirdim ki benim için hazırlamış canım benim...


Ne kadar şirinler ^-^


Bunca güzellikle karşılaşınca mutluluğumu tahmin edersiniz herhalde:)


Kedişler, kalpler, nazar boncukları, boncuklar... Her detay çok güzell...


Üç şeker burun:)


Çiğdemciğim paylaşırken bile nasıl mahçup oluyorum bir bilsen... Ne kadar harika hediyeler hazırlamışsın bana. Gönülden kocaman teşekkürler yine yeni yeniden:)


Renginin güzelliğine, modelinin zarifliğine vuruldum. Emeğine sağlık canım arkadaşım.


Ağzımız tatlansın diye de bu lezzetleri göndermiş canım benim.


Mırkk mırkkk ^-^


Tüm bu güzellikler şeker pembesi içinde geldi:)


Mutluluklar sizlerle olsun...

7 yorum:

  1. Hepsi de çook güzel. Güle güle kullan Ayşım'cığım. arkadaşının ellerine sağlık.
    Ayrıca hasta olan yakınına da acil şifalar diliyorum. Tüm hastalara da aynı dileklerimizi gönderelim buradan.

    YanıtlaSil
  2. Çook güzel Ayşımım.Hepsi çok şirin.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan aysım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hediyelerin hepsi birbirinden güzel..Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  5. uuuuuuuuuuuu hepside kedicikli ,çok güzeller ve gerçekten çok emek harcamış arkadaş ellerine sağlık.
    Ayşım'cım şanslı kızsın güle güle kullan hediyelerini :)
    öptüm :)

    YanıtlaSil
  6. heyyy bende olsam valla mest olurum bakmaya doyamadım.bravo sevgili çiğdeme.güle güle kullan ayşınım.umarım hastanız daha iyidir.Rabbim tüm hastalara şifa versin.sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. canımmmmm sen hayatta herşeyin en güzeline layıksın hepsini sağlıkla güzelliklerle kullan taşınma işlerimden dolayı cevap yazamadım seni çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil