3 Ağustos 2014 Pazar

Instagram Günlükleri *2*

Instagram'ı yoğun bir şekilde ve severek kullanıyorum. 
Takip etmek isterseniz instagram kullanıcı adım: okuyann
Arada orada paylaştığım fotoğraflardan bazılarını blogumda da paylaşacağım.


Geçen gün Fazıl'ın video kaydı için bahçeye taşındık. Tom ve Jerry de bize eşlik etti:)))

Jerry ^-^


Arka planda poz veren Tom ^-^


Vee bizi izleyen müthiş dörtlü: Soldan sağa: Isaac, Aşkım, Poirot ve Bodrum ♥♥♥♥ Külkedisi başka bir odada güzellik uykusunda:)


Gece devam eden ev içi kayıt:)


Geçen sene Librum'dan burada bahsetmiştim ve çok keyif aldığım bir mekandı. Maalesef bugün aynı zevki alamadım. Kitap raflarını çok azaltmışlar. Var olan kitapların bir kısmı ikinci el kıvamında ya sayfası kıvrık ya kapağı kıvrık ya da iyice sararmış sayfalıydı. Eskiden daha samimi ve sıcak bir havası vardı. Bugün çok duygusuz bir mekan hissi verdi bana. Arka bahçeyi biraz daha büyütmüşler, hoş olmuş. Benim için hayal kırıklığı oldu maalesef.


Ferit Edgü ve Tezer Özlü'nün mektuplaşmaları 'Her Şeyin Sonundayım' kitabını aldım.
Yazarların okuduğum kitapları:

Kimse - Ferit Edgü


Kahveyle soluklandık...


Masal Gibi...


Ve hemen karşısında içecek molası:)
Yavuz Çetin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder