9 Ağustos 2014 Cumartesi

Okuma Halleri, Fotoğraflarla - İçimizdeki Biz / Doğan Cüceloğlu

Kitapla ilgili paylaşımımı okumak isterseniz:

İçimizdeki Biz- Doğan Cüceloğlu


Instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım: okuyann. Güncel olarak okuma hallerimi paylaşıyorum...

Okul yıllarımda da not tutmayı çok severdim. Sınav zamanları da yazarak çalışırdım. Ama öyle çalakalem değil, süslü püslü, fosforlu vs. kalemlerle süsleyerek:) İş hayatımda da özellikle fosforlu kalem kullanmaktan ve yazmaktan hiç geri kalmamıştım:))

İşte bu gibi sebeplerden yazmadan olmaz:)


Çantaya atılan minik defterler her daim elimin altındadır:)


Bizim içimiz dışımız bir:)))


Arkadaşlarının arasında:)


Keyifli okumalar...


2 yorum:

  1. Çok eğlenceli fotoğraf karelerin var :)

    Daha dün fark ettim yazdıkları.

    YanıtlaSil
  2. bende yazarak çalışırdım. ama hızlandıkça yazım karmaşıklaşıyor kendim bile okuyamam :))

    YanıtlaSil