4 Eylül 2015 Cuma

Yaz Okuma Şenliği Kitap Hediyem ♥

Sevgili Pinuccia'nın düzenlediği okuma şenliklerine bir süredir katılıyorum. Ve tüm aşamalarından çok keyif alıyorum:
Kategorilere uygun kitap seçme, şenlik defterlerimi oluşturma, okuma ve notları alma ve nihayetinde de blogumda paylaşma:)

Okuma şenliklerine katılımlarımla ilgili paylaşımlarıma buradan, şenlik defterlerime de şuradan ulaşabilirsiniz.

'Yaz Okuma Şenliği' ilk rapor sonucu puan durumuna göre ilk üçe girmiş olduğumdan 'İthaki Yayınları'ndan kitap kazandım. Buradan bakabilirsiniz. Çok sevindim:)
Hem sevgili Pınar'a hem de İthaki Yayınları'na çok teşekkür ediyorum.



Keyifli okumalarınız olsun...

1 yorum:

  1. Ne güzel! Büyük bir hayranlikla takip ediyorum seni, hizina masallah. Hediyeyle de percinlenmis oldu. Güle güle oku...

    YanıtlaSil