16 Kasım 2015 Pazartesi

♥ Kısa Kitap Festivali Defterim ♥ Listemin Yeni Kitapları ♥

Her pazartesi 150 sayfadan kısa bir kitap seçip okuyoruz. Ağustos ayının son haftasından beri bu böyle:))) Paylaşmıştım:

Kısa Kitap Festivali ♥


Ve tabii her zamanki gibi hemen bir festival defteri hazırlamıştım. Paylaşmıştım:):

İlk etapta seçtiğim kısa kitapları okudum. Haliyle yeni bir liste hazırlama ihtiyacı doğdu. Yeni kitaplarla birlikte defterimin de güncellenmesi gerekti:)))

* Kitaplığımdaki 'Köpekli Kitaplar' ile ilgili bir video çekmiştim.
İzlemek isterseniz:
Bu kitap da kapak tasarımı köpekli olan bir kitap ancak video çekerken gözümden kaçmış.


6. Konyaaltı Kitap Fuarı'ndan aldığım bir kitap. Yazarından imzalı:)
Fuardan aldığım diğer kitaplara göz atmak isterseniz:


Geçen gün aldığım sahaf kitabı...


Yazarın daha önce okuduğum kitabı:


Kapak tasarımını ve ismini çok beğenip almıştım.


Kitaplığımdaki kedili kitaplarla ilgili çektiğim videoyu izlemek isterseniz:


Fuardan aldığım bir kitap.


Çok enteresan tam da geçen sene bugün bu kitapla ilgili yazı paylaşmışım:


Sahaflık kitabım...


Mırk mırkkk:)


Bu kitabı pamukla ilgili bilgileri çok merak ettiğim için listeme dahil ettim.


Defterime genel bir bakış...


Tabii bir de bu kitapları seçme aşamasında mırk mırkklarımın yardımlarını es geçmemek lazım:))

Kültüy her zamanki gibi başrolde:) 



Mırk yastık 1Fikir1Sihir blogunun sihirli kutusundan ^-^



Hazırlık aşamasındaki minnak defter:)



Kültüy ve Tıkır minnakmırkbey:) ♥♥



Keyifli okumalarınız olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder