26 Kasım 2016 Cumartesi

Eganba Alışverişim * Kasım 2016

Eganba'dan aldığım kitaplarıma kavuştum, çok heyecanlı ve mutluyum:) Gelecek birkaç kitap daha var, tedarik sürecinde...
Bu kez aldığım kitapların birçoğu neredeyse yıllardır alınacaklar listemde olan kitaplar. Nedense hep, listeye eklediğim son kitapları alıyordum. Artık geçmişe dönük not ettiğim kitapları alacağım bir süre.

Eganba hediye kedi yollamış:)))
Çılgın Balım 


Kitap paketine saygı duruşu:)
Çılgın Balım ve Fender ♥♥


Mırkannem neler almış bakiiim:))
Çılgın Balım 


Ben de mırkpoz vereyim:)
Tıkır minnakmırkbey 


Eganba bez çantayı bana göndermiş:)
Çılgın Balım 



Gibson mırknöbette:) 


Uzun zamandır alınacaklar listemde olan kitaplar...


Diskdünya serisine sevgili Turuncupilav Diledacığım sayesinde merak sardım. 


221B polisiye bir dergi. Ve okumak için sabırsızlanıyorum. Dergiyi ilk olarak sevgili Kitapsever Karadut'un videosunda duydum.


Kültüy ve Fender ♥♥


Ve Monokl Kitap'tan 'Dünyayla Benim Aramda'.
Hemen okumaya başladım...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Gibson ve Kültüy ♥♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder