26 Kasım 2016 Cumartesi

Aşk Artık Burada Oturmuyor - Nazlı Eray

Nazlı Eray'ın tarzını seviyorum. Yazdıklarını okumaktan keyif alıyorum.
Paylaştığım Nazlı Eray kitaplarına göz atmak isterseniz:

İmparator Çay Bahçesi - Nazlı Eray


Okuma halleri fotoğraflarıma bakmak isterseniz:


AŞK ARTIK BURADA OTURMUYOR
Yazarı: Nazlı ERAY
Türü: Öykü
Yayın Hakları: Can Yayınları
-   1989, 1990, 1994, 1999    7. basım: 2004
Kapak Düzeni: Semih Özcan
-   151 sayfa



Kitaptan Alıntılar;

        * Gözyaşlarımı durduramıyorum ki, ne korkunç... Sana yağmurlu bir günde pencerenin ardından bakar gibiyim.

        * Birinden mi kaçıyorsunuz? Yoksa ardınızdan biri mi kovalıyor? Bu gece vakti, bu sokak öylesine yalnız ve kimsesiz ki... Bağışlayın, merak ettim de sordum, çünkü ardınızda in cin yok...
         Sevgilimi terk ettim az önce... Dört yıldır beraber olduğum kadını terk ettim. Kaçıyorum... Ondan ve kendimden...

        * 'Niçin terk ettin onu?' diye fısıldadım. Ama bunu öyle bir ustalıkla yaptım ki, adam kendi kafasındaki bir soru sandı bunu.

        * O an gözüm odanın köşesindeki bazı karaltılara takıldı. Simsiyah bir yılan kıvrıla kıvrıla bize doğru geliyordu; ellerinde silahlar birtakım yüzü maskeli kapkara giysili kişiler sessizce çevremizi kuşatıyordu.
         'Bunlar da kim?' diye bir çığlık attım.
         'Ah, falında çıkan düşmanların ve yılan. Fincanı yıkamayı unuttuk, çıktılar işte,' dedi.

        * ... ama bak bu satırlarda hep beraberiz. Burada kimse ayıramaz bizi... İlerde üzüldüğünde bu satırları oku!

        * Kardeşim, nedir bu? Ne oluyor böyle? Havada odalar, pastaneler uçuyor!...
         ... Gerçekten havada pastaneler, odalar uçuşuyor! Şu iki ayrı tepenin üstünde iki aşık var, kavga edip ayrılmışlar. Yani ilişkiyi bitirmişler, senin anlayacağın. Şimdi anılarını paylaşıyorlar. Anladığım kadarı ile kim neyi istemezse, ötekine fırlayıp atıyor.

        * ... salonun duvarındaki eski sararmış fotoğrafların, çerçevelerinden atlayıp, dans etmeye başladıklarını hayretle gördüm.


 - Yazım-Basım Hataları-

        * Sf/ 10
         Sen seviyorum.

        * Sf/ 18
         Sacımı fırçalayıp...

        * Sf/ 34
         ... kapıyı açan medyum anım çok hoş, genç...

        * Sf/ 35
         Birden solunun için çınçın bir kahkaha ile çınladı.

        * Sf/ 44
         Emek'teyi bambucudan alınan takımı...

        * Sf/ 47
         Bunlara gerçek değil!

        * Sf/ 50
         O adamın sevmiştin?

        * Sf/ 57
         ... limlandan bir geminin kalktığını...

        * Sf/ 88
         Girdim karşı ki apartmana...

        * Sf/ 103
         Çingenenin duyaıığına...

        * Sf/ 123
         Koyununuza girer.

                                                                                     Kasım 2016




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder