25 Kasım 2016 Cuma

İkinci El Kitap Alışverişim

Diren Kitapçı'dan yine ikinci el kitaplar aldım.

Spocky ve Fındık ♥♥


Rafların arasında kendimi kaybettim her zamanki gibi:)
Bu kitap ilk olarak ismiyle ilgimi çekti, mırkk:))) Konusu da ilgi çekici gelince aldım.


Adalet Ağaoğlu daha önce hiç okumadım...


Mırkmerak Fender ve Gibson ♥♥


Yazar mazoşizmin isim babasıymış ve kitap mazoşist edebiyatın baş eseri sayılıyormuş. 


Yazar felç geçirdikten sonra yazarlığa yönelmiş ve başarı kazanmış.


Spocky ve Fındık ♥♥


Filmini izlemedim. Kitabını görünce almak istedim:)


Nihan Yeğinobalı çevirisi...


Rüstem Batum benim okul yılları zamanımda pek popülerdi. Talk show programı vardı. Ne anlatmış merak ettim:)


Tıkır minnakmırkbey, Kültüy ve Spocky ♥♥


Köşe yazıları...


Uygar Şirin'in 'Karışık Kaset' kitabı var kitaplığımda ama hala okumadım ama filmini izledim:)


Bu kitabı alırken bir karışıklık yaşadım:)) Şöyle ki, arka kapak yazısında yazarın diğer eserleri yazılmış içlerinden biri de 'Karlar Ülkesi'. Geçen gün sevgili Ebru'nun videosunu izlerken bahsettiği 'Bahar Karları' kitabını alıncaklar listeme eklemiştim. İşte bugün Karlar Ülkesi'ni Bahar Karları kitabıyla karıştırıp aynı yazar sanıp öyle aldım bu kitabı:))) Ama iyi ki de almışım çünkü yazar Japonya'nın ilk Nobel ödüllü yazarıymış.


Kitabın konusuyla ilgili hiçbir fikrim yok. Arka kapak yazısı yok. İsmi sebebiyle aldım:))


Kültüy, Spocky, Fender ve Fındık ♥♥♥♥


Yazarın kitpalığımda 'Yüz1981' kitabı var ama okumadım henüz.
Bu kitabı ödüllü bir kitapmış.


Konusu çok ilgimi çekti...


İstanbul'un adının geçmesi ve sanıyorum ki olayların da İstanbul'da geçmesi ve bir de kapak tasarımı etkili oldu kitabı almamda...


Spocky, Kültüy ve Fender ♥♥


Konusu ve ismi almamda etkili oldu.


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Kültüy, Tıkır minnakmırkbey ve Spocky ♥♥


1 yorum:

  1. Off kıskandım seni valla. Ben ikinci el kitap alışverişini daha çok seviyorum. Rafların arasında dolanmak da çok keyifli...

    YanıtlaSil