19 Ağustos 2017 Cumartesi

D&R Alışverişim

Bizim buradaki Marina'da seneler önce D-Way isimli bir kitap-kafe vardı. Hatta epey alışveriş yapmıştım oradan. Buradan alışveriş detaylarına ulaşabilirsiniz:)
Sonrasında aynı kişilerce ismi değiştirilerek aynı konsept devam etti bir süre.
Şimdilerde ise D&R olarak hizmet veriyorlar.
Marina'ya her indiğimde mutlaka uğruyorum. Zaten akşam saatleriyse bir de Diren Kitapçı'ya uğruyorum. Çünkü yaz aylarında sadece akşamları açıyor Diren Kitapçı...

Neler almışım bakalım:)

Geçen hafta Çernobil faciasıyla ilgili bir belgesel izledim ve çok etkilendim. Youtube üzerinden izlediğim 'Çernobil'de Ne Oldu? - Al Jazeera Türk Belgesel' isimli belgeseli buradan izleyebilirsiniz.
D&R turumda karşıma 'Çernobil Duası' isimli kitap çıkınca bu kadar denk düşer dedim. Hatta arkadaşım Ebru'yla ortak okuyacağımız bir kitap arıyorduk, dedim ki bunu alalım. Eş zamanlı okumaya başladık bile...
Nobel ödüllü yazarın kitaplığımda bir kitabı daha var, okunmayı bekleyenlerden: 'Kadın Yok Savaşın Yüzünde'...


Bu kitabı ise Ebru'nun tavsiyesiyle aldım. Meğerse Seray Şahiner'in yeni bir öyküsü varmış. Ayça Güçlüten'in de bir öyküsü var. Hatta alır almaz Seray Şahiner'in öyküsünü okudum. Kitabın da açılış öyküsüydü zaten:)
Seray Şahiner paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz. 


Gülayşe Koçak'ın 'Çifte Kapıların Ardında' kitabını okumuştum, buradan göz atabilirsiniz.


Tavsiye üzerine aldım.


Konuları ve kapak tasarımlarının başarısıyla ilgimi çeken kitaplar...


Keyifli okumalarınız olsun.


1 yorum:

  1. Kadın yok savaşın yüzünde dergilerden birinde görmüstüm geçtiğimiz perşembe sehir dışında idim orada D&R aldım. Çernobil duasını da almak isterim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil