28 Ağustos 2017 Pazartesi

İkinci El Kitapları Topladım Yine:))

İkinci el kitaplara karşı ayrı bir zaafım var. Evet, şayet sıfır kitap alıyorsam ufacık bir hasar bile olsun istemiyorum ve bu konuda titizleniyorum. Ancak konu ikinci el ise, okunmuşluğun ve içindeki olabilecek notların hevesiyle alıyorum. Bir de baskısı olmayan kitapları bulma şansım oluyor. Bu kısımları manevi yönü. Tüm bunların yanından maddi olarak da çok daha hesaplı olması, daha fazla kitaba ulaşabilme imkanı sunuyor. Hal böyle olunca birkaç ikinci el kitap alışverişi yaptığım yeri de düzenli aralıklarla yokluyorum. Bu kez dört ayrı yerden yaptığım alışverişi bir paylaşımda bir araya getireyim dedim:)

Aldıklarıma göz atacak olursak;
Varan 1:)


Varan 2:)


Varan 3:)


Varan 4:)


Keyifli okumalarınız olsun...

1 yorum:

  1. Merhaba, kitapların her hali çok güzel :) ifade ettğiniz gibi uygun da . Keyifli okumalar dilerim .

    YanıtlaSil