29 Ağustos 2017 Salı

D&R ve Mırk Mırkk:)

Kedili kitaplar ve kedili edebiyat üzerine kafamda birkaç proje yer değiştiriyor uzun süredir ^-^ Görüyorum ki, son zamanlarda da kedili edebiyat üzerine mırk ilgi var:)
D&R kedili kitap seçkisi bile oluşturmuş.


Seçkide yer alan tüm kitaplar pek tabii kitaplığımda mevcut:) Sadece bir tanesini okumadım: Kedilerin Dili.
Poe'nun hikayelerini blog açmadan nce okumuştum o yüzden paylaşımlarımda yok. Ancak tekrar bir göz atıp blog için yazı dizisi hazırlamayı düşünüyorum.

İçerdeki Kedi / William S. Burroughs


Sabit Fikir Dergisi bu sayısında 'Kedili Edebiyat' dosyası hazırlamış. Burada paylaşmıştım.
Geçen hafta Kediatri isimli kitabını okuduğum Tarkan Kaynar'ın da bir yazısı var.


Bu kadar mırksohbetten sonra D&R'dan aldıklarıma geçebilirim:)


Alır almaz okudum bile:) Paylaşımı sırası gelince:)



Instagram hesabımdan güncel kitap yorumlarıma ulaşmak isterseniz buraya lütfen:)


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder