10 Kasım 2017 Cuma

Eganba Alışverişim * Kasım 2017

Kasım ayının kitap alışverişini de yaptım, rahatladım:)))


MırKutu:)


Yazarın 'Bir Dakikalık Öyküler' kitabını okuyup beğenince bir kitabını daha okumak istedim.


Sevgili Leylak Dalı kitap çıkarır da ben alıp okumaz mıyım?:) Hatta ve hatta heyecandan nasıl gözüm döndüyse iki tane atmışım Eganba sepetime:) Bir tanesi sevdiğim birine gidecek...
Gelir gelmez okudum, yakında blog paylaşımı gelecek.


John Berger 'Görme Biçimleri' kitaplığımda okunmayı bekleyenlerden...


Absürd tiyatrounun kurucusu Alfred Jarry'den 'Kral Übü'yü okumuştum.


Yazarın 'Kokular' ve 'Bay Linh ve Torunu' kitaplarını okudum. Henüz blog yazılarını hazırlayamadım. 
Bay Linh ve Torunu beni çok etkiledi.


Enis Batur paylaşımlarım:

Kütüphane - Enis Batur

Kitap Evi - Enis Batur



Galeano paylaşımlarım:

Aşkın ve Savaşın Gündüz ve Geceleri - Eduardo Galeano

Biz Hayır Diyoruz - Eduardo Galeano



Yazarın 'Günü Yaşamak' kitabı en sevdiklerimdendir...


Gaarder paylaşımlarım:
Yazarın 'Firmin' kitabını çok severek okumuştum.


Nihan Kaya 'Çatı Katı' paylaşımım:

Çatı Katı - Nihan Kaya



Nobel ödüllü yazarın 'Noktürnler' kitabını okudum ama henüz blog yazısını hazırlayamadım.


Gülayşe Koçak paylaşımım:


Yazarın 'Çernobil Duası' kitabını okudum ama onun da henüz blog yazısı hazır değil... Ayrıca 'Kadın Yok Savaşın Yüzünde' kitabı da okunmayı bekleyenlerden...


Çernobil faciasının etkilerini işleyen etkileyici bir roman. Konusu ilgimi çektiği için aldım ve gelir gelmez de okudum. Paylaşımı yakında...


Çok çok acı, etkileyici... Hemen okuduklarımdan...


Ebru'nun tavsiyeleri...


Konusu ilgimi çekti...


Okumalıyım:)


Paul Auster paylaşımım:

Keyifli okumalarınız olsun ^-^


2 yorum:

  1. müthiş kitaplar yine, ne kadar çok ve geniş bir yelpazede okuyorsun gerçekten Ayşım'cım, tebrik ederim, güle güle oku, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Ayşımmmmm,,,hızına yetişemiyorummmmm...öptümmmm...

    YanıtlaSil