8 Nisan 2013 Pazartesi

Ayışığı Kedisi ve Patili Dostları:)

Prenses patili ile park sohbeti:)


Kuyruğa dikkat:)



Ev sahibimizin kayısı patilisi:) Burada da dile dikkat:)



Pati dostumla öğle yemeğinde buluştuk:)



O kadar konuşuyorum, bir kulağından giriyor öbüründen çıkıyor:)



Cilveli patilim ^-^



Alarahan'da pek keyifli bir buluşmadan:)



Sedef Adası kedileri ^-^



Boncuk Bey ^-^



Uzun zaman sonra bir dostumla karşılaşmışım gibi şaşırmışım sanki:)



Safranbolu'daki patili dostlarım:)
Safranbolu gezimiz ile ilgili paylaşımlarıma bakmak isterseniz,

Safranbolu - Amasra Gezimizden... *1*





Tünektepe'de Fazıl ve karamel patili:)



Fazıl ve ben:)))



Sevgiyle kalın, daima...

24 yorum:

  1. en sonuncuya ve yazısına bayıldım, hayvanları sevmek insanı mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Noblessem. Hayvanlar sakinlik ve mutluluk veriyor.

      Sil
  2. ne keyifli bir post olmuş.içim açıldı baktıkça.hem baktım hem sevdim.eşim kendi kendine ne konuşuyorsun diyor:)çok şekerler.her günün böyle dostluklar ve sevgiyle geçsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Dolunayım. Ben de genelde yorumlara cevap yazarken karşımda biri varmış gibi tebessüm eder ya da mır mırr konuşurum:)) Fazıl da aynı tepkiyi bana verir:))))
      Güzel dileklerin için teşekkür eder, sana da güzellikler dilerim.

      Sil
  3. canim bnm sen ne guzel biseysin ya allah seni nazarlardan saklasin:) o kadar hayat dolu ve guzelsin ki masallh fotolara bakarken banada yansidi ayrica zayiflamissin ikinci kareye ve son kare cok guzel yesil tayt pantalolun giyim tarzin kisacasi aysim kendin gibisin hayranim sana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelim benim:) Çok çok teşekkür ederim.
      Ben de sana hayranım:)
      Öperim en kocamanından:)

      Sil
  4. Allahım bunlar ne kadar güzel fotoğraflar böyle..:))
    Hem patili dostlar hem de sen harika görünüyorsun güzel arkadaşım..:))
    Aslında bu patili dostlarımız ne kadar da güzel hissediyorlar kendilerini sevenleri..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsin Özlemciğim. Kocaman teşekkürler ve de sevgiler:)

      Sil
  5. bloğunuzda gezmekten çok keyif alıyorum. bu posta da bayıldım. :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, gönülden teşekkür ederim.
      Sevgiyle kalın, daima...

      Sil
  6. Onlar kendilerini seven birini nerede görseler tanırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız Nilgün Hanım. Hissediyorlar.
      Sevgilerimle.

      Sil
  7. ablacım çok tatlısınız. patlileri yesinler çok şanslısınız sizz :)
    zaten size hayrndım hayranlığım bir kat daha arttı
    sessiz okuyucundum sessizliğimi bozdum dayanamadım.
    köpeciklerden korkarım ama ben :) ısırmıştı bi kere :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin canım. Güzel düşüncelerin için gönülden teşekkür ederim.
      Saldırgan mizaçlı köpekler kendini biraz belli ediyor ama bir de kuyruğunu sallaya sallaya gelip, yerde göbişini açanlar var ki onlar sevilmeden ayrılmıyorlar yanımdan:) Çok geçmiş olsun.
      Sevgiler:)

      Sil
  8. Ne iyi geldiniz gün ortasında sıkılan ruhuma.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.
      Size mutluluklar ve ferahlıklar diliyorum.
      Sevgiler.

      Sil
  9. ben de böyleyim.sokakta her hayvana yaklaşırım.konuşurum onlarla.ayakkabıların hayırlı olsun.çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bir bağ oluşuyor aramızda onlarla ve ben bu duyguyu çok seviyorum:)
      Teşekkürler.
      Sevgiler.

      Sil
  10. o bacaga dolanmıs kuyrugu cok sevdım ben masallah dıyorum her bır kareye bende3 cok severım hayvanları ıcım gıttı bırde yaz goruntulerıyle bırlesınce en sahanesı olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok çok teşekkürler.
      Kocaman sevgilerimle ^-^

      Sil
  11. biz hayvan severler sokakta hep aynıyız ,çok güzeller
    hayatta en gerçek canlılar :)
    keşke herkes doğayı ve hayvanları sevse daha farklı bir dünya olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke canım arkadaşım keşke...
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  12. Aynen canım ya :) nerde görsem mutlaka sever konuşurum onlarla. Bu arada çok güzel olduğunu söylemek istiyorum ve fotoğraflarda harika görünüyorsun canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zarifsin Aslıcığım. Çok çok teşekkürler canım benim.

      Sil