14 Temmuz 2014 Pazartesi

D-Way Alışverişim

Kitap alışverişlerimin çoğunluğunu D&R'dan gerçekleştiriyorum.Yarımadada dört D&R şubesi var ve hepsine de uğruyorum.
D&R dışında birkaç kez Librum-Kitap-Galeri-Cafe'den alışveriş yaptım. Çok keyifli bir mekan, burada paylaşmıştım.
Bir de merkezde sık olarak uğradığım kitapçı var. Burada, şurada ve orada paylaşmıştım.
D-Way ise cafe-bar ve aynı zamanda kitapevi olan çok hoş bir mekan. Yeri de çok güzel, marinada:)
Geçen gün adeta kendimi kaybettim:) Kısıtlı vakitte bile alacaklarımı toparlamayı başardım:)

Kedicikleri nasıl beğenmem ♥♥♥


Mırk mırkkk kalemliğim ^-^


Kapak tasarımları bir başka güzel ♥♥


Kedili bulamayınca bari bu şirin tavşancığı alayım dedim ama hiç memnun kalmadım. Bıyıkları çok sert ve telefonla konuşurken kulağı inanılmaz rahatsız ediyor. Oyuncak gibi bir köşede duruyor şimdi:)
Ekrandaki güzeller güzeli de Külkedisi ♥♥♥



Mırkk mırkkk:)



Sevgilerimle ^-^

1 yorum:

  1. gözlerim bayram etti ve hangisine bakacağımı şaşırdım :)) herşey çok güzel güle güle kullan ve oku diyorum ayşımım :)

    YanıtlaSil