16 Nisan 2017 Pazar

İstiklal Kitabevi Alışverişim

Bodrum'a her indiğimde İstiklal Kitabevi'ne uğramaya özen gösteriyorum. Özellikle ikinci el kitaplar reyonunu iştahla karıştırıyorum. Onun dışında da baskısı tükenmiş sıfır kitaplar bulma şansına da erişiyorum.

Her zamanki gibi çok içime sinen kitaplar almış olsam da bir tanesi var ki, dayanamayıp arabada eve dönerken okumaya başladım:) Kitabevinde yollarımız kesişene dek ne kitaptan ne de yazarından bihaberdim. Arka kapak yazısı heyecanlandırdı beni ve okuduğum kadarıyla da gayet iyi ilerliyor.

Karşınızda Farmakon:)


Kedili kitaplar kategorisi için de bir kitap bulmuş oldum ^-^
Kedili kitaplar videolarıma buradan ulaşabilirsiniz. 


Bir süredir Aziz Nesin'in 'Okuma Günlükleri' kitabını okuyorum iki kitapla eş zamanlı. Kitap adı üstünde Aziz Nesin'in okuduğu kitaplarla ilgili aldığı notlardan oluşuyor. Çok da keyifli bir kitap. Orada Erol Toy ile ilgili bir eleştiri yazısı vardı. Kitapçıda da Erol Toy kitabı karşıma çıkınca alayım dedim:)


Ve Aziz Nesin...
Gibson 


Keyifli okumalarınız olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder