19 Nisan 2017 Çarşamba

Gelsin Yeni Kitaplar:)) * Kitapyurdu - Nisan 2017

Isaac'de bir mırkdüşünceler:))  
Acaba mırkannem hangi kitapları seçti merakında:) 


Kutuyu açınca karşımdaki manzara:)


Külkedisi ve Poirot 


Seçtiklerime teker teker göz atacak olursak:

Tomris Uyar'dan daha çok yeni bitirdiğim bir kitap var: Yüzleşmeler - Bir Uyumsuzun Notları (1995-1999) Blog yazısını hazırlıyorum, yakında girerim.
Akabinde bir kitabını daha kitaplığıma katmak ve ilk fırsatta da okumak istedim.

Külkedisi 


Ekşi Sözlük'ten not ettiğim kitaplar...


Enver Aysever 'Yazmak Güzel Şey Be Kardeşim' kitabını okurken not ettiğim bir kitap.

Isaac 


Instagram arkadaşım sevgili @habbele1'in sayfasında görüp not etmiştim.

Külkedisi 


Instagram arkadaşlarımdan sevgili Fazilet bu seriyi görünce aklına hemen ben gelmişim ve sayesinde kitaplardan haberim oldu. Kitapyurdu'nda 1 ve 2 yoktu, o yüzden 3 ve 4'ü aldımç

Isaac 


Yine Instagram arkadaşlarımdan biri bu kitabın fotoğrafını atmıştı bana ancak onca aramama rağmen kim olduğunu bulamadım.

Külkedisi 


Defteri çok sevdim. İlkokul dönemimde defter sayfalarımıza böyle süslemeler çizer - veya benim gibi beceremeyip çizdirir - sonra da boyardık. Tam nostalji oldu benim için. 

Isaac 


Külkedisi ve mırkuykusu:) 


Mırk bakışı:)


Poirot 


Aşkım 


Keyifli okumalarınız olsun.
Poirot 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder