18 Nisan 2017 Salı

Diren Kitapçı Alışverişim * Nisan 2017

Kış aylarında Diren Kitapçı'yı açık bulmak biraz zor. Epeydir ne zaman gitsem kapı duvar...
Şükür bu kez açık buldum:))

Kültüy 


Salah Birsel'in uzun süre önce 'Asansör' isimli kitabını okumuştum ama blogda paylaşımını hala yapmamışım.
Yakın zamanlarda ise 'Şişedeki Zenci' kitabını okudum, burada paylaşmıştım.
'Kahveler Kitabı' ve 'Boğaziçi Şıngır Mıngır' kitaplarını da yine Diren Kitapçı'dan almıştım. Paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.

Spocky 


Kitapçıya gittiğinizde heyecandan ne aldığınızı bilmediğiniz anlar olur mu hiç? Benim arada oluyor:) Mesela bu alışverişimde oldu!
Aylar sonra kitapçıyı açık bulmanın heyecanıyla okuduğum iki kitabı tekrar almış bulunmaktayım:) Ama alırken de yazarların başka kitaplarını aldığımı düşünerek ve buna inanarak alıyorum:)
Tatlı Rüyalar kitabını yaklaşık 2,5 sene önce okumuşum. Paylaşımım burada.

Spocky 


Benito Cereno'yu alırken de Melville'nin iki kitabını okuduğumdan bahsederek aldım. Okuduğum kitaplardan biri zaten Benito Cereno:))) Buradan göz atabilirsiniz. 
Katip Bartleby paylaşımım içinse şuraya lütfen:)

Spocky 


Kitaplığımda Ayşe Sarısayın / Erdal Öz Unutulmaz Bir Atlı kitabı var.


Ne zamandır alınacaklar listemdeydi...


Gorki 'Ana' ve 'Çocukluğum' okuduklarım...

Spocky patisi:) 


Diren Kitapçı Zafer Bey'in tavsiyesi üzerine aldığım yedi kitap...


Kültüy 


Spocky 


Zweig'in uzun yıllar önce okuduğum ilk kitabı 'Satranç'tır. Eniştem hediye etmişti. Daha sonra 'Balzac Bir Yaşam Öyküsü' kitabını okumuştum, o da ablamın hediyesiydi:) 
Blogda paylaştığım kitap ise Zweig üzerine yazılmış bir kitap:
Stefan Zweig'in Son Günleri - Laurent Seksik
Yıldızın Parladığı Anlar, Macellan, Buluşmalar İnsanlar-Kentler-Kitaplar ve Üç Büyük Usta Balzac-Dickens-Dostoyevski ise kitaplığımda okunmayı bekleyenler rafında:)


Fındık, Fender ve Gibson 


Orhan Pamuk paylaşımlarım burada.
Spocky 


Merak ettiğim bir kitap...
Spocky 


Keyifli okumalarınız olsun.
Kültüy 


2 yorum:

  1. İkinci el kitapları çok seviyorum ben. Gittiğim bir kitapçı vardı malesef eskisi kadar ikinci el olmuyor. Getirmiyorlarmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum ikinci el kitapları. Hem bazen basımı olmayan kitapları bulmanın keyfini yaşıyor insan hem de bazen kitapların içinden çıkan notlar veya altı çizili satırlar, sayfalara düşülen notlar gibi sürprizler oluyor:)
      Umuyorum yine alabileceğin bir kitapçıya denk düşersin.

      Sil