6 Kasım 2019 Çarşamba

Dolap İçlerine Özgürlük:)))

Bahar temizliğine kitaplıklarımı ve dolap içlerini düzenlemeyi dahil etmiştim bu sene.
Dolap içlerini daha verimli değerlendirmek adına beklentilerim doğrultusunda düzenledim. Çok da memnunum bu halinden.


Bu katı okudukça kitapları dizmek ve aldığım bir kısım kitapları koymak üzere boş bırakmıştım. Tabii ki onca ay sonunda tıkış tepiş oldu:))


Soldaki kutularda ve arkadaki dosyalarda benim yaptığım kitap ayraçları var.


Ördüğüm eldivenlerde kullanmak üzere zamanında aldığım düğmeler organizerlerde...




Dolap içlerinin geneline ikinci el kitap alışverişlerimi ve kimi okuduğum kitapları koydum. Bu arada bu raflardaki kitaplar arkaya doğru üç sıra...




Yünlerim ♥♥ El işi yapmayı çok özledim. Başlasam iyi olacak:)





Bu kısım elden çıkaracağım kitaplar... 







 

Kitaplıklarımın hepsini yeniden düzenledim. En zevk aldığım ev işi diyebilirim:))








Bu da salondaki büfe:) Bize her yer kitaplık:)))


6 yorum:

  1. Ayşımcığım bu düzene hayran kalmamak elde değil. Ne diyeceğimi bilemedim, harikulade az kalıyor zira. (Çok ama çok özendim) <3<3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler canım benim ♥ Kitaplar, kırtasiye malzemeleri, yünler veee kediler; bulundukları her yeri özelleştirip güzelleştiriyorlar:)))

      Sil
  2. Bloglar arası ziyaretlerimde blogunuza denk geldim ve hemen takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim ve bundan büyük bir mutluluk duyarım.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ev de, dolaplar da, blog da, pisiler de çok hoş. merhaba :)

    YanıtlaSil
  4. sevgili ecehan sayesinde keşfettim sizi takibe aldım bende beklerim tabii,
    sizin dolaplar tıklım tıklıp kitap dolu benim dolaplar kumaş :)
    bendeki aşk ta dikiş aşkı
    sizdeki de kitap olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  5. eklemek zorundayım, o kedili panoya ve kedili yastığa hayran kaldım...ayrıca da ev çok güzel ya :)

    YanıtlaSil