5 Kasım 2019 Salı

Kitap Abajur

İnternette kitaplı abajur tasarım fotoğraflarına bakarken hiç aklıma böyle harika bir tasarıma imza atacak bir atölye bulabileceğim aklıma gelmemişti. Hatta böyle bir tasarım ancak hayal edebilirdim. Atelier Breeze Instagram sayfalarından ulaştım ürünlerine, siz de bakmak isterseniz buraya lütfen:). Yaptıkları tasarımı ve tasarım fikrinin harikalığını görünce çok çok heyecanlandım ve hemen iletişime geçtim. Sevgili Işınsu Hanım o kadar zarif ve ilgili biri ki sorularıma detaylı cevaplar verdi ve alakadar oldu. Aynı zamanda bir pati sever olması sebebiyle daha dabir içim ısındı:)

Şimdi abajurun detaylarına geleyim. Abajurunuzu oluşturmasını istediğiniz beş kitap seçiyorsunuz. Ankara'ya Atelier Breeze gönderiyorsunuz ve size özel abajurunuz hazırlanıyor.
Edgar Allan Poe Nazım Hikmet ♥ Murathan Mungan ♥ Sezgin Kaymaz. Benim için özel olan dört yazarı seçtim. 
Poe'nun hikayelerine tutkunum ama ciltli büyük şiir kitabının daha hoş duracağını düşündüğüm için o kitabı seçtim. Çünkü bende hikayeleri beş ayrı cilt halinde:)
Nazım Hikmet bana şiiri sevdiren şair. O yüzden Memleketimden İnsan Manzaraları mutlaka olmalıydı.
Murathan Mungan Şairin Romanı benim için en özel kitaptır diyebilirim. 
Sezgin Kaymaz külliyatını okudum, her bir kitabını çok seviyorum. 
Ve beşinci kitap olarak da kendi kitabımı orada görmek istedim ^-^ Bir mırk patisi şarttı bence, o yüzden: Ayışığı Kedisi ^-^

Sonuç beni o kadar çok mutlu etti ki... Aylar oldu abajurum geleli ama hala gözümü ondan alamıyorum:) Tabii bu arada kediler sağ olsun bir kez abajurun şapkasını bir kez de duyunu hallettiler. 




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder