1 Nisan 2016 Cuma

Eganba'n─▒n Hassasiyeti ­čś╗

Ge├žen hafta eganba'dan ilk kitap sipari┼čimi ger├žekle┼čtirmi┼čtim. Ald─▒─č─▒m kitaplara g├Âz atmak isterseniz payla┼č─▒m─▒ma buradan ula┼čabilirsiniz.
Sipari┼člerinize ek olarak her hafta farkl─▒ bir kitap hediye ediyorlar. Benim ald─▒─č─▒m hafta kedi ├Âyk├╝lerinden olu┼čan 'Damlar─▒n Efendileri' kitab─▒ hediyeydi ve asl─▒nda sipari┼č vermemi tetikleyen de o kitapt─▒:) Sipari┼čim sorunsuz gelmi┼č, bir de dedi─čim gibi kitap hediyeleriyle mutlulu─čum ikiye katlanm─▒┼čt─▒. Tek ele┼čtirim Instagram hesaplar─▒na yazd─▒─č─▒m soruya cevap verilmemi┼č olmas─▒yd─▒. Ger├ži daha sonra Instagram'da ald─▒─č─▒m kitaplar─▒ payla┼čt─▒─č─▒m foto─črafa mesaj yazm─▒┼člar ve benim yazd─▒─č─▒m mesaj─▒ g├Ârmediklerini belirtmi┼člerdi, burada.
Sonu├ž olarak minik bir ileti┼čimsizlik sorunumuz tatl─▒ya ba─članm─▒┼čt─▒:)
Ama bug├╝n Eganba'dan bir kargo daha geldi.
Bak─▒n neler geldi:
M─▒rkmerak Spocky:) 


Instagram hesab─▒mda da yazd─▒─č─▒m gibi Eganba ailesini bir de buradan tebrik etmek istiyorum. ├ç├╝nk├╝ bu davran─▒┼člar─▒ beni inan─▒lmaz iyi hissettirdi. Kimi firmalar gibi sadece sat─▒┼č olana kadar de─čil sonras─▒nda da diyaloglar─▒n sa─čl─▒kl─▒ olmas─▒ i├žin ├žaba harcamalar─▒n─▒ ├žok takdir ettim.
Eganba'y─▒ kurumsal bir kitap sat─▒┼č sitesi de─čil samimi bir kitap├ž─▒ misyonu y├╝klendikleri i├žin g├Ân├╝lden kutluyorum. Ticari bir kurumdan ├Âte kitaba ve okuyanlara de─čer veren bir kitap├ž─▒ benim g├Âz├╝mde ­čś╗ 
Tabii mahcubiyet hissettim ama b├Âylesi hassas davrand─▒klar─▒ i├žin de ├žok ├žok mutlu oldum.
Kocaman te┼čekk├╝rler ­čŹÇ



Etkilendi─čim bir di─čer ayr─▒nt─▒ ise notun el yaz─▒s─▒ ile yaz─▒lm─▒┼č olmas─▒yd─▒. 


Sizi sevdim Eganba ailesi:)
Spocky ve Gibson ♥♥


2 yorum:

  1. Ne kadar duyarl─▒larm─▒┼č. Ben ge├ženlerden insanc─▒lkitaptan yapt─▒m al─▒┼čveri┼č. 19 kitaptan 6's─▒ gelmemi┼čti. Yazd─▒m sonra m─▒ falan gelecek nedir durum diye yan─▒t yok. 3 g├╝n bekledim. En sonunda arad─▒m kad─▒nla resmen kavga ettik. Beni su├žluyor paran─▒z─▒ iade ettik de mail att─▒k diye ki yok b├Âyle bir meil.

    Yan─▒tlaSil
  2. ├çok ge├žmi┼č olsun. ├ťz├╝ld├╝m. Asl─▒nda sosyal medya hesaplar─▒ndan ve hatta en ba┼čta blogunda payla┼čmal─▒s─▒n bence ya┼čad─▒klar─▒n─▒. En az─▒ndan kitapla ha┼č─▒r ne┼čir olanlar─▒n hangi siteler ne kadar g├╝venilir bilmeye hakk─▒ var. Bence ya┼čad─▒klar─▒n─▒ payla┼č.

    Yan─▒tlaSil