3 Temmuz 2016 Pazar

Gümüşlük 'Tezgah' Alışverişim...

Gümüşlük 'Tezgah'a bu ikinci uğrayışım. Önceki alışverişim ve detaylar için buraya lütfen:)
Benim ikidir uğradığım yer Gümüşlük sahil tarafında minik bir tezgah. Asıl dükkanları Gümüşlük üst yolundaymış. Yenileme yapmışlar ve önümüzdeki hafta açılıyormuş. İlk fırsatta dükkana gitmek lazım. Çünkü orada seçenek çok çok daha fazla:)
Dün akşam hava karardıktan sonra gittik. Işık da biraz yetersiz ve loş olduğundan açıkçası biraz zorlandım. Seçebildiklerim ancak bu kadar:)

Fender 


Mırkannemiz neler almış merakında olan  Gibson ve Kültüy:) 


Gibson ve Fender 


Her bir kitap mırkitina ile incelenir ve pati basılır:)
Çılgın Balım, Fender ve Tıkır minnakmırkbey 


Tek gözüm üstünde:))
Fender 


Kitap önce ismiyle ben buradayım dedi:) Raftan aldıktan sonra bir de ne göreyim mırkapak:)
Kedili kitap videolarımı buradan ve şuradan izleyebilirsiniz.

Fındık 


Tek kelime: Kafka:)
Kafka paylaşımlarım için:

Dava (Çizgi Roman) - Franz Kafka

Hayvan Öyküleri * Franz KAFKA

Açlık Sanatçısı - Franz Kafka



Kafka üzerine kurgulanmış kitaplar:
Ebedi Nişanlı Kafka - Jacqueline Raoul - Duval

Kafka'nın Bebeği - Gerd Schneider 


Fender 


Orhan Kemal paylaşımlarım:
Fender ve geride Fındık 


Selim İleri ilk kez okuyacağım.
Kitaplığımda da Peride Celal için hazırladığı bir kitap var. Henüz onu da okumadım, burada.


Pınar Kür'ün paylaştığım kitapları:
Bir Cinayet Romanı kitabını aldım ama henüz okumadım, burada.
Önceki 'Tezgah' alışverişimde de 'Sonuncu Sonbahar' kitabını aldım, burada.

Fender 

Shakespeare paylaşımlarım:

Shakespeare'in hayatı ile ilintili çok severek okuduğum roman:

Önceki 'Tezgah' alışverişimde de Park Honan'ın 'Shakespeare: Bir Yaşam' kitabını aldım, burada.


Sezgin Kaymaz ilk kez okuyacağım.


Zweig'le tanışmam uzun yıllar öncesine dayanıyor. Eniştemin hediyesi 'Satranç' kitabını okumuştum. Daha sonra ablamın hediyesi 'Balzac Bir Yaşam Öyküsü' kitabıyla devam ettim:)
Kitaplığımda okunmayı bekleyenlere ise buradan, şuradan ve oradan ulaşabilirsiniz.


Bol kitaplı günler diliyorum ^-^
Tıkır minnakmırkbey 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Fender 


1 yorum: