20 Haziran 2016 Pazartesi

Gümüşlük'te Bir 'Tezgah'

Gümüşlük'te Nejat İşler'in 'Tezgah'ı var. Satış Gümüşlükspor'a katkı amaçlı. Öyle güzel kitaplar var ki kendimi kaybettim 😊 Çoğu baskısı tükenmiş kitaplar hem de. Artık sık sık uğrarım inşallah.
En etkilendiğim şey ise tüm çocuk kitaplarının ücretsiz olmasıydı.
Baskısı olanları kitapçılardan, tükenmiş olanları da Nadir Kitap vs alacak olsam 153 TL civarı bir para ödemem gerekirken ben bunca kitabı 58 TL'ye aldım 💚💛 Evet, üşenmedim tek tek internetten bakıp hesapladim 😂
Çok mutluyum çoook 🙆
Ayrıca Gümüşlükspor'u şampiyonluğa taşıyan Nejat İşler'i ve tüm Gümüşlükspor ekibini de başarılarından dolayı kocaman kutlarım 🍀



Gözlerimin odaklandığı ilk kitap bu oldu:))
Kedili kitaplar videolarıma buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz ^-^


Oliver Sacks'ın 'Müzikoloji' isimli inceleme kitabını okumuştum. Buradan göz atabilirsiniz.


Alınacaklar listemde olan bir kitaptı.


Boris Vian'ın 'Bir Kara Kedi İçin Blues' kitabını okumuş ve burada paylaşmıştım.


Shakespeare paylaşımlarıma ulaşmanız için üzerlerine tıklamanız yeterli:)
Shakespeare'in hayatı ile ilintili çok severek okuduğum roman:

Aniden Shakespeare - David Safier



Pınar Kür'ü bir zamanların yasaklı kitabı 'Bitmeyen Aşk' romanı ile tanıdım. Burada paylaşmıştım.Tarzından hoşlanınca bir de öykü kitabını okumak istedim ve 'Bir Deli Ağaç'ı okudum. Şuradan ulaşabilirsiniz.
Polisiye de yazmış, o tarzda nasıl olduğunu merak ettiğim için 'Bir Cinayet Romanı' romanını aldım ama henüz okumadım:) Burada paylaşmıştım.
Kitaplığımdaki dördüncü kitabı da 'Sonuncu Sonbahar' oldu.


Nazlı Eray'ı pek bir seviyorum:)
Üzerlerin tıklayarak paylaşımlarıma ulaşabilirsiniz:

Elyazması Rüyalar - Nazlı Eray

Aydaki Adam Tanpınar - Nazlı Eray

Yoldan Geçen Öyküler - Nazlı Eray



Borges ile ilgili paylaşımlarım:

Bukowski'nin 'Kediler' kitabını almıştım, burada ^-^


Instagram arkadaşlarımdan sevgili Ebru'nun ısrarla tavsiye ettiği bir yazar 'Engin Geçtan'. Çok merak ediyorum, okumak için sabırsızlanıyorum.


'Tol' aslında bir süredir alınacaklar listemdeydi ama nedense hep araya başka kitaplar girdi ve alamadım.
Booktuber sevgili Turuncupilav 'Kitap Önerileri // Bunları Okumadan Ölmeyin' videosunda Tol'u önerince artık almalıyım dediğim bir kitap haline geldi:)


Tek kelime: KAFKA:)
Paylaşımlarım:

4 yorum:

  1. Farklı adamlar, farklı ve iyi işler yaparlar :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel. Hem uygun alıyorsun hem de güzel bir amaç için yardım etmiş oluyorsun. O zaman keyifli okumalar canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  3. Hem çocuk kitapları ücretsiz hem de aldığınız kitapların hepsi son derece kaliteli mükemmelmiş gerçekten:))

    YanıtlaSil
  4. Nejat öyle Nejat böyle, bak işte Nejat İşler ne kadar hoş bir projeye imza atmış, gönül insanı, herkesin doğduğu ya da doyduğu topraklara böyle hizmet etmesi gerekir diyorum. En çok da Borges kitabınızı kıskandım zira kendisini çok severim:)

    YanıtlaSil