1 Mart 2016 Salı

Dört Dörtlük Kitaplarım:))

Hep der oldum ya artık başlık bulma konusunda çok sıkıntı yaşıyorum. O yüzden aklıma gelen ilk başlığı yazıveriyorum böyle:)))

Külkedisi'nin Bob'la üç yıllık bir geçmişi var:))) 
Detaylar için:

Sokak Kedisi Bob * James Bowen

Kitaplığımdaki kedili kitaplarla ilgili çektiğim videolara göz atmak isterseniz:

İlk Kitap Videom ♥ ^-^ ♥



Şu sıralarda Pınar Kür'ün 'Bitmeyen Aşk' kitabını okuyorum. Birkaç okuma şenliğinde okuma listeme aldığım halde nedense bir türlü okuyamamıştım. Sevgili Pınar bu şenlikte öyle güzel bir kategori eklemiş ki 'Bitmeyen Aşk' cuk oturdu yeni kategoriye:)
'Kış Okuma Şenliği' Listenin 4. sırası: Kaç şenliktir listenize alıp alıp okuyamadığınız bir kitap.
Kitabı daha önceki okuma şenliklerinde -yasaklı kitap- kategorisine dahil etmiştim.
Sonuç olarak Pınar Kür'ün yazı dilini çok akıcı buldum. O yüzden zamanla tüm kitapları kitaplığımın sakinleri arasındaki yerlerini alsınlar istiyorum.


Stefan Zweig'ın her aldığım yeni kitabında yinelediklerim:
Zweig'in uzun yıllar önce okuduğum ilk kitabı 'Satranç'tır. Eniştem hediye etmişti. Daha sonra 'Balzac Bir Yaşam Öyküsü' kitabını okumuştum, o da ablamın hediyesiydi:) 
Blogda paylaştığım kitap ise Zweig üzerine yazılmış bir kitap:
Stefan Zweig'in Son Günleri - Laurent Seksik
Yıldızın Parladığı Anlar ve Macellan ise kitaplığımda okunmayı bekleyenler rafında:)
Buradan önceki sahaflık kitaplar alışverişimle ilgili çektiğim videoyu buradan izleyebilirsiniz.
Geçen gün de 'Üç Büyük Usta - Balzac, Dickens, Dostoyevski- kitabını aldım, burada.


Müzikle ilintili enteresan kitapları okumayı çok seviyorum. Fazıl bir nevi müzikadam:) olduğu için onun da çok ilgisini çekiyor.
'Müzikofili' de çok ilginç bir kitaptı. Paylaşımım için:

Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Aşkım 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder