2 Ocak 2016 Cumartesi

Kitap En Güzel Hediyedir ♥

Kesinlikle bu şekilde düşünüyorum: 'Kitap en hatta en en en güzel hediyedir':))
Tabii benim için azıcık daha genişletebiliriz bu durumu. Mesela kedili olan tüm hediyeler mırkk güzeldir ya da kırtasiye ürünlerinden harika hediye olur:)
Beni en çok nasıl mutlu edeceğini bilen Fazıl yeni yıl hediyesi olarak bana bir sürü kitap almış Bir kısmı tedarik sürecine takılmış, diğer gelecek kitapları da aynı heyecanla bekliyorum.
Fazıl alınacak kitap listem olduğunu bildiğinden, listeyi ona göndermemi istedi. Listem o kadar uzun ki içinden hangilerini seçtiğini tahmin etmem imkansızdı. Büyük bir heyecanla paketleri açtım ve her çıkan kitapta büyük mutluluk yaşadım.



Kızılderililer ve onların tarihi üzerine yazılan kitaplar ilgimi çekiyor. Bu kitapta uzun senelerdir alınacaklar listemdeydi. O yüzden Fazıl'ın bu kitabı seçmiş olmasına çok sevindim.



Hep derim, Peride Celal ne yazsa okurum dediğim nadir yazarlardan biridir.
Okuduğum kitaplarına bakmak isterseniz:

Jaguar * Peride Celal


Selim İleri'nin hazırladığı bu kitabı da okumak için sabırsızlanıyorum. Gerçi ancak önümüzdeki okuma şenliğine:)


Yazarın 'Harfler ve Notalar' kitabını 'Kış Okuma Şenliği' kapsamında okudum. Henüz blogumda paylaşmadım ama okuma şenliği listeme bakmak isterseniz buraya lütfen:)


İsmi kedili kitaplar kategorisinde:)


Akın Alıcı'nın derlediği 'Tarihe Geçen Hazırcevaplar' kitabını okurken not ettiğim bir kitaptı.


Umberto Eco'nun 'Gülün Adı' kitabını okudum ama henüz blogumda paylaşmadım.


Pertla Hartlieb'in 'Hayallerimin Kitapçısı' kitabını okurken not almıştım.


Orhan Pamuk'un 'Öteki Renkler' kitabından not etmiştim. 
Tanpınar'ın okuduğum kitaplarına göz atmak isterseniz:


Kitaplığımın yeni sakinlerine bir de böyle bakalım:))


Mırk defter:)


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder