5 Ekim 2016 Çarşamba

Kırtasiye Alışverişim

Harika kırtasiye ürünleri aldım, çok mutluyum. 

Not kağıtları bir tatlı mırkka emanetse... ve bu kağıtlar rengarenkse.. Nasıl mutlu olunmaz?:)


Çok çok tatlılar


Kitap ayracı biriktirmeyi seviyorum. Bu tip kitap ayraçlarını biriktirmelik alıyorum. Uzun zamandır mıknatıslı kitap ayraçlarını tercih ediyorum, daha kullanışlı geliyor bana.


Harika tasarımlar yapıyorlar...


Kullanmak için sabırsızlanıyorum:)


Bu kartpostalları hem kalın olmalarından ötürü hem de üzerlerindeki çizim ve renklerin güzelliğinden dolayı pek tabii çok beğendim:)


Dışı ayrı içi ayrı hoş:)


Hediye olarak gelen benzer defterlerime buradan göz atabilirsiniz.


Kırtasiye ürünlerinin arasına karışmış bir mırk ayna:)


Kullanmaya kıyılamaz şekerlikteler:)


Sevgiyle kalın, daima...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder