22 Ekim 2016 Cumartesi

Okuoku'dan İlk Siparişimi Verdim:)

Neden bilmiyorum ama bunca zaman Okuoku'dan hiç sipariş vermemiştim. Ama paylaşımlarda kitapların yanı sıra hediye kahve+kitap ayraçlarının olduğu paketi görünce hep imreniyordum. Ne yalan söyleyeyim en çok da o kitap ayraçlı paket için ilk siparişimi verdim:))) Tabii bir diğer önemli etken de almayı düşündüğüm kitaplardaki mevcut indirim kampanyasıydı.

Pek tabii mırk mırkklarımla koliyi açtık:)
Tıkır minnakmırkbey, Fender ve Gibson 


Spocky, Gibson ve Tıkır minnakmırkbey ♥♥


Veee heyecan dorukta:)
Spocky, Kültüy ve Tıkır minnakmırkbey 


Kutu yeni sahiplerinin artık:))) 


Üstteki üç kitap kampanyadan...
Fender ve Tıkır minnakmırkbey 


Şayet ilk kitabı beğenirsem sanırım ilk kez bir seri kitap okuması yapmış olacağım:) Son aylarda bu seriyi sosyal medyada çokça görüyorum. Ama alınacaklar listeme eklememde en çok sevgili Gizem etkili oldu. Özellikle buradaki videosu diyebilirim:) 
Sonra kitap sitelerinde gezinirken Okuoku'da serinin bazı kitaplarının indirimde olduğunu gördüm. Ve gün bugündür deyip ilk Okuoku siparişimi de gerçekleştirmiş oldum:) 

Fender 


Cinder Külkedisi'nin hikayesinin, Cress ise Rapunzel'in hikayesinin bilim kurguya uyarlanmış hali... Cinder serinin ilk, Cress üçüncü kitabı. Ben ikisini indirimde bulunca aldım. Seri toplam altı kitaptan oluşuyor.


Yine son aylarda fazlasıyla karşıma çıkan bir kitap. İndirimde olunca onu da ekledim sepete:)
Tıkır minnakmırkbey 


Pınar Kür okumayı seviyorum, hem de çok.
Bu kitaptan sevgili Ebru sayesinde haberim oldu.
Pınar Kür paylaşımlarım için:

Bitmeyen Aşk - Pınar Kür

Asılacak Kadın ve Bir Cinayet Romanı kitaplığımda okunmayı bekleyenlerden...
Söyleşiyi yapan Mine Söğüt.
Mine Söğüt paylaşımlarım için:
Spocky 


Can Yayınları'nın bu güzel serisinden haberim olunca pek sevdiğim Ayfer Tunç'la söyleşileri de kaçırmak istemedim.
Ayfer Tunç paylaşımım için:

Spocky 


Sevgi Soysal'ı ilk 'Tante Rosa' ile tanıdım ve çok etkilendim. Geçen hafta da 'Yenişehir'de Bir Öğle Vakti' kitabını bitirdim. Ve Sevgi Soysal'ın tüm kitaplarını okumalıyım diye karar verdim:)
Yenişehir'de Bir Öğle Vakti'ni henüz blogda paylaşmadım ama Tante Rosa paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz. 
Baldanberi Gizem sayesinde haberim olan bu kitap sayesinde Sevgi Soysal'ı daha iyi tanıyacağımı düşünüyorum.


Canım kitaplarım:)

 
Fender 


Gördüğümde hep imrendiğim kitap ayraçları ve kahve:))
Özellikle Balkondaki At kitabının ayracını çok sevdim. Hatta kitabı da almayı düşünüyorum. Çünkü çocuk kitaplarını da seviyorum:)


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Tıkır minnakmırkbey 


1 yorum:

  1. Bir gece gelip senin kitaplığı karıştırmak lazım:))) Ben kütüphaneye takıldığımdan epeydir kitp almadım. İmrendim valla...

    YanıtlaSil