15 Nisan 2017 Cumartesi

Savaşçı Kediler Serisi

İlk alıp okuduğum Savaşçı Kediler -Vahşi Doğa- kitabıydı. Kitabın kapak tasarımından ve kedili kitap kategorisinde olmasından dolayı pek bir heyecanla almıştım. Okuduğum zaman da kedilerin dilinden onların dünyasını ve maceralarını okumak çok keyif verdi. Hatta ilk okuduğum kitabın ben de çok çok özel bir yeri var. Çünkü Kültüy ismini o kitaptan buldum:) Gri bir kedim olursa ismi belli demiştim. Sonrasında Kültüy mırkı geldi:) Kültüy ve mırkardeşlerinin geliş hikayelerini buradan okuyabilirsiniz ^-^

Veee karşınızda Kültüy:) 


Savaşçı Kediler serisinin D&R 9.90 kampanyasına dahil olduğunu görünce bir mutlu oldum bir mutlu oldum:)
O mutluluk heyecanıyla Ocak-Eganba alışverişimde almış olduğum Savaşçı Kediler-GeceYarısı kitabını bir kez daha almışım:) Seri kalabalık olunca ve ben de henüz bir kitap dışında seriden kitap okumadığım için karıştırmışım bende olanla olmayanı:) 
Baktım D&R poşetinde fiş duruyor. Hem haftaya gelecek iki kitabım daha var. Dedim o vakit götürür bende olmayan bir Savaşçı Kediler'le değiştiririm. Ancak bu düşüncem birkaç saniye sonra sonra erdi. Çünkü tüm aldığım kitaplara kitaplık mührümü basmıştım:))

Fındık, Kültüy ve Çılgın Balım ♥


Youtube kanalımın ilk videosu kitaplığımdaki kedili kitaplarla ilgiliydi. Tüm kitap videolarıma buradan ulaşabilirsiniz.
Fındık ve Çılgın Balım 


Savaşçı Kediler serisinden kitaplar dışında bir de İnsan Lekesi'ni aldım. Dediğim gibi iki kitap daha gelecek.

Kültüy ve Fender 


Kedili yastıklar buradan:)
Fındık ve Kültüy 


Keyifli okumalarınız olsun.
Fındık 


4 yorum:

  1. Ne güzel bir seriymis bu. Ama konu mankeni de çok seker 😊

    YanıtlaSil
  2. Bende de var o seriden hepsini bitirmeme çok az kaldı :)) fakat abla sen yanlış sıraya göre almışsın. .
    1. Gece yarısı
    2.doğan ay
    3.şafak
    4.alacakaranlik
    5. Gün batımı.




    Senin aldığın ateş ve buz kitabı gece yarısı kitabından önceki kitap :)
    Hatta gece yarısı kıtabinin arka kapağına bak görürsün :)
    "Savaşçı kedilerin ilk maceralari yazıyo :)) haberin olsun dedim Yoksa gece yarısından sonra ateş ve buzu okursan hiç bişey anlamazsın :)) bu arada bu kitaplar harikaaa :))
    Kedi kabileleri ve macera ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgin ve uyarın için çok teşekkürler. Serinin siparişte olan diğer kitaplarını da aldım, buradan bakabilirsin:
      http://moonlightcat13.blogspot.com/2017/04/savasc-kediler-serisi-ve-d-kampanyalar.html
      Mavi ve yeşil iki ayrı seriymiş. Maviyi tamamladım ancak yeşilde sadece 6. kitap eksik:)
      Mırk sevgiler:)

      Sil