17 Ocak 2017 Salı

Eganba Kitap Alışverişim * Ocak 2017

Bu alışverişimde kitap seçimimi, daha önce bir veya daha fazla kitabını okuyup da beğendiğim yazarların kitaplarından yana kullandım. 

Hiç şaşmaz, kutuları önce onlar onaylar:)
Gibson ve Spocky 


Kitapları boşaltır boşaltmaz kutu kapışılmaya başlandı:)
Kültüy ve Fender, solda Tıkır minnakmırkbey ve geride Çılgın Balım 


Ve muradına eren Fender:) 


Eganba'nın bez çanta hediye kampanyası sona ermiş sanırım. Bir tane tasarım defter hediye göndermişler. İki tanecik de kitap ayracı:) Ama önceki alışverişlerimde çokça kitap ayracı gönderdikleri için bence bu sayı yeterliydi.
Kültüy, Spocky ve Tıkır minnakmırkbey 


Instagram 'Hikayem' bölümü için mini videoları çektikten sonra kitaplarımı karşıma alıp azıcık keyif yaptım:)
Fender 


En keyifli anlardan biri olan 'Ayşım'ın Kitaplığı' mührünü bastım her birine:) 


Erin Hunter'in daha önce iki kitabını okumuştum. Biri roman diğeri ise çizgi romandı.
Savaşçı Kediler Vahşi Doğa kitabında 'Kültüy' isimli bir kedi vardı ve çok sevmiştim ve demiştim ki şayet gri bir kedim olursa ismi hazır:)
Geliş hikayesi insanlığın bittiği nokta olsa da sonrasında dört harika mırk mırkkım oldu ve bunlardan biri de griydi:) Fender, Gibson, Spocky ve Kültüy mırkardeşlerin mırkhanemize geliş hikayelerini okumak isterseniz buraya lütfen.

Kitaplarla ilgili paylaşımlarım için:
Kültüy ve Tıkır minnakmırkbey 


Aytuğ Akdoğan'ın okuyacağım dördüncü kitabı olacak...
Paylaşımlarım için:

Duvar- Aytuğ Akdoğan

Ağladı ve Gözyaşlarını Öptüm - Aytuğ Akdoğan

Ben, Hiçbir Şey - Aytuğ Akdoğan


Fender 


Handan Gökçek'in ilk Sır Dökümü kitabını okudum. O kadar beğendim ki hemen Ah Mana Mu kitabını sipariş ettim. Ve biter bitmez de bir kitabını daha sipariş ettim:)
Ah Mana Mu yazısını henüz hazırlayamadım ama Sır Dökümü'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Tıkır minnakmırkbey 


Yazarın Aniden Shakespeare kitabını çok eğlenceli bulmuştum, paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz. Bu kadar beğenip de niçin yazarın başka kitabını almamışım kendime şaşırdım ve iki kitabını birden aldım:))



Kitaba şöyle bir göz attım çook güzel. Sayfa kalitesi ve baskısını çok beğendim. İçeriği de güzel hazırlanmış gibi geldi. Artık okuyunca daha net bir paylaşım yaparım:)
Kafka paylaşımlarım için:

Hayvan Öyküleri * Franz KAFKA

Açlık Sanatçısı - Franz Kafka

Dava / Franz Kafka 


Kafka'nın hayatının bir bölümünden kurgulanmış bir roman:

Kafka'nın Bebeği - Gerd Schneider


Kültüy 


Andre Gide'den 'Dar Kapı'yı okumuştum. Paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.
Bu kitabı da uzun zamandır alınacaklar listemdeydi...

Tıkır minnakmırkbey 


Ruskin'in konferanslarından oluşan 'Susam ve Zambaklar' kitabı 2016 favori kitaplarımın arasında. Buradan göz atabilirsiniz.

Kültüy 


Melisa Gürpınar'ı 'Salkımsöğütlerin Gölgesinde' kitabıyla tanıdım ve okuma keyfim 'Ada Şiirleri' ile devam etti.
Paylaşımlarım için:


Tam emin olmamakla birlikte Instagram'dan Ebru Aykaç'ın tavsiyesiydi gibi geliyor bana:)

Kültüy 


Uzun zamandır listemde olan, yazarı kaybetmemizle artık almalıyım dediğim kitap...

Kültüy 


Katip Bartleby okuyup -burada- beğendiğim için yazarın başka bir kitabını daha okumak istedim. 


Nilüfer Açıkalın'ın 'Karanlıkta Çok Güzelim' kitabını okumuş ve çok beğenmiştim, burada...


Refik Erduran 'Yağmur Duası' yorumumu buradan okuyabilirsiniz. 


Sevgili arkadaşım Mehtap'ın blogunda görüp not ettiğim bir kitaptı.
Hatta paylaşıma yorum da bırakmışım, üstünden bir sene geçmiş:)

Fender 


Yazarın 'Geceleyin Kütüphane' isimli güzel bir inceleme kitabını okumuştum, burada.


Ayfer Tunç'a hayranlık duymamın nedeni 'Bir Deliler Evinen Yalan Yanlış Kısa Tarihi' kitabıyla ilgili paylaşımım için buraya lütfen...


Yazarın 'Acı Çikolata' kitabını uzun zaman önce okumuş ve çok etkilenmiştim. Hatta filmi de gayet iyiydi. Paylaşımıma buradan ulaşabilirsiniz.


Sezgin Kaymaz'dan okuyacağım dördüncü kitabı ama ilk hikaye kitabı olacak...
En son Uzunharmanlar'da Davetsiz Bir Misafir'i okudum ama henüz blog yazısını hazırlayamadım.
Diğer Sezgin Kaymaz paylaşımlarım için:
Spocky 


Kipling ilk kez okuyacağım. Alınacaklar listemdeydi. Açılış kitabı olarak bunu seçtim.

Çılgın Balım 


Rafet Elçi'nin ilk 'Şair' romanını okudum. Ve benim son yıllarda okuyup da bu denli etkilendiğim neredeyse tek kitap diyebilirim.
Rafet Elçi paylaşımlarım:

Spocky 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^
Spocky ve Tıkır minnakmırkbey 


1 yorum: