8 Mayıs 2017 Pazartesi

İçindeyim - Barış Çağrı Genç

Düşünün ki aklınız yerinde ama bilmiyorsunuz ki bedeniniz nerede:)
Bedenler arasında dolanıyorsunuz ve hikayede akıcı bir şekilde devam ediyor.
Konusu, kurgusu ve akıcılığıyla severek okuduğum bir roman oldu. Başladım ve bitene kadar elimden bırakmadım.



Yazarın aslında ilk önce 'Fotoğraflar' isimli öykü kitabını okumuştum ama nasıl olmuşsa blogda paylaşmamışım. İlk fırsatta onun da yazısını hazırlayacağım.


Okuma halleri fotoğraflarıma bakmak isterseniz:


İÇİNDEYİM
Yazarı: Barış Çağrı GENÇ
Türü: Roman
Yayın Hakları: Yitik Ülke Yayınları
-   2. Baskı: Şubat 2016
Kapak Tasarımı: Savaş Çekiç
-   136 sayfa


 Kitaptan Alıntılar;

        * Belki spor bir araba, havuzlu sitede bir ev... Ne içindi bütün bu çaba? Mutlu olmak adına mı?

        * Sanırım askerler, Iraklı çocukları dövüyordu. (Fotoğraflar isimli öykü kitabında Irak'taki savaşın içindeki yabancı askerlerin ruh halleri irdelenmişti.)

        * ... üzerinde şeftali resmi olan kitabı sıkıştırdığım yerden çıkartıp yeniden okuyordum. Bir Şeftali Bin Şeftali - Samed Behrengi

         ...
         O günden bu yana kaç yıl geçti bilmiyorum. Bunca yıla rağmen bahçıvan, şeftalilerimden bir tane bile yiyemedi. Hiçbir zaman da yiyemeyecek. Bana yalvarabilir, beni korkutabilir, hatta testeresiyle hiç düşünmeden beni kesebilir.


 ^-^ KEDİLER ^-^

        * Tuttuklarımı götüreceğim bir evimin olmamasına en çok kediler seviniyor.

                                                                  Nisan 2017


Yazar Hakkında Bilgi=  1978 yılında Denizli'de doğdu. İlk ve orta öğrenimini İzmir'de tamamlamasının ardından Dokuz Eylül Üniversitesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü'nü bitirdi (1999).
Kitapları: Radde (Öykü, Haziran 2007, Cemil Kavukçu ile birlikte), İçindeyim (Roman, Ağustos 2013), Fotoğraflar (Öykü, Kasım 2014).


ARKA KAPAK –

Şu an bu kitabı tutan ellerinizin size ait olmadığını fark etseniz, ne yaparsınız? Tırnaklarınız, parmaklarınız ve avuç içiniz... Kendinizi bir anda, hiç tanımadığınız birinin bedeninde bulsanız... Üstelik bu kitabı bırakıp başka bir kitabı aldığınızda, yeni bir bedenin içine girseniz... Barış Çağrı Genç, ilk romanı "İçindeyim" ile sizi fantastik ve belki de bitmesini hiç istemeyeceğiniz bir maceraya sürükleyecek...

"Bugünü de sayarsak dört gündür aynı bedenin içindeyim. Ve bu dört gün boyunca, sürekli kendimi izledim. Komik bir cümle oldu. Şöyle demeliydim: Dört gün boyunca, otuz küsur yıl içinde olduğum eski bedenimi izledim. Ama böyle konuşmak rahatsız ediyor beni. Ona, yani eski bene, az kullandığım ikinci adımla hitap edeceğim: Dört gündür Mert'i izliyorum. Onu ilk gördüğüm an, sinirden zangır zangır titrediğimi itiraf edeyim. Kendime hâkim olmasam, yakasına yapışıp öldürene kadar dövecektim. Birkaç kez yanına sokuldum, konuşmak isterken midem kasıldı. Oysa beni fark etmedi bile."


1 yorum:

  1. Arka kapak yazıları çok etkilidir bu kitabın yazıları da öyle.
    Kitaptan çok kedilere daldım o nasıl keyif o nasıl naz💕

    YanıtlaSil