31 Mayıs 2017 Çarşamba

En İyi Arkadaş?

Kitap hediye eden arkadaştır:)))
Instagram'ın vesile olduğu kitap sevdamızın bizi buluşturduğu canım arkadaşım Ebru'dan mutluluk veren hediyeler...

Murakami'nin son kitabını dört farklı kapak rengiyle sürmüşler piyasaya. Bana bu renk denk geldi:)
Murakami paylaşımlarım için:

Sahilde Kafka - Haruki Murakami

İmkansızın Şarkısı - Haruki Murakami


Kitaplığımda okunmayı bekleyen Murakami kitaplarım ise: 1Q84, Kadınsız Erkekler, Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu.

Isaac 


Geçen hafta içinde Instagram üzerinden iki kez sahaf alışverişi yaptım ve Yourcenar'ın Doğu Öyküleri kitabını da almak istiyordum ancak ellerinde yoktu. Özellikle o kitabı isteme sebebim ise Aziz Nesin'in Okuma Güncesi kitabında paylaştıkları. Alıntılıyorum:
* Doğu Öyküleri / Marquerite Yourcenar
         Bu kitaptaki öykülerin kimisinde Türklerin aşağılandığını okudukça, başka uluslar böyle aşağılanmalara dayanca gösterirler mi, aldırışsızlık ederler mi, diye düşündüm.

Kültüy  


Ebru'nun benim için seçtiği diğer kitaplar:


Kültüy 


Gibson 


Kitap hediye edeniniz bol olsun:)
Kültüy 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder