25 Ocak 2018 Perşembe

Ben Deli Miyim? - Hüseyin Rahmi Gürpınar

Kapak rengini ve cildinin yapısını çok beğendim. Gürpınar'dan Cadı ve Toraman'ı okumuştum ve tamamlayabilseydim üçüncü kitabını okumuş olacaktım. Oysa başlarken pek ümitliydim çünkü yazarın esprili anlatımından beklentim vardı. Ancak kitabı çok çok başlarında bıraktım. Bir cümle beni rahatsız etti ve devam etmek gelmedi içimden. 
Ayrıca kitabın dili öyle anlaşılmaz ki, okusam da pek bir şey anlamayacaktım. Sadeleştirilmemiş bir dille basılmış.


Gürpınar paylaşımım için:

Cadı - Toraman - Hüseyin Rahmi Gürpınar 



BEN DELİ MİYİM?
Yazarı: Hüseyin Rahmi GÜRPINAR
Türü: Roman
Yayın Hakları: Papersense Yayınları
-   1. Baskı: Ekim 2015, İstanbul
Kapak Tasarımı: Zahid Yıldırım
-   542 sayfa


ARKA KAPAK –


Hüseyin Rahmi’yi mahkeme salonlarına taşıyan Ben Deli Miyim?,  her ne kadar “ahlaksızlıkla” suçlanmışsa da yargılamanın asıl sebebi özellikle girişteki siyasal eleştirilerdir. Toplumsal normları zorladıkları için “deli” olarak görülen iki gencin; Şadan ve Kalender Nuri’nin maceralarını anlatan bu roman toplumu, genel ahlak masallarını masaya yatırıyor. Polisiye bir finalle tamamlanıyor.


Defterimden...


Okuma halleri...


Keyifli okumalarınız olsun.


2 yorum:

  1. sadeleştirilmiş basımını okumuştum :) senin için iyi olmamış ama sağlık olsun ki , hepsini de okuyacağız diye bir kaide yok

    YanıtlaSil
  2. Bazı yazarları tek kitapla özdeşleştiriyoruz. Bak hiç duymamışım bu kitabını yazarın.

    YanıtlaSil