6 Ocak 2015 Salı

Pembeli ♥ Morlu Kedili Battaniye ^-^

Kedili battaniyeler bazen de paspas örüp sokak kedilerinin yiyebileceği kalitede belli miktarda mama karşılığı talip olana gönderiyorum. Kendimce bireysel sosyal sorumluluk projesi yürütüyorum:)
Zaten kedili ürünler yapmaktan büyük bir keyif alıyorum. Hem bu sayede sokak kedilerinin karnı doyuyor hem de mırk dostu güzel kalpli insanlarla tanışmış oluyorum.
Sahibinin keyifle kullanmasını diliyorum ^-^
Paylaştığım diğer battaniyelerime bakmak isterseniz burada.



Zuzaylı kedim Aşkım:)) 



Yapım aşamalarıdan:)



Isaac en büyük yardımcım:) 



Poirot 



Bodrum 



Fındık kaşla göz arasında popişini koydu:) 



Mırk sevgiler ^-^

3 yorum:

  1. Ellerine, yüreğine sağlık Ayşım:))))

    YanıtlaSil
  2. Harikasın! O Fındık var ya:)) Mıncıklayasım geldi:))

    YanıtlaSil
  3. Bubattaniye dediğerleri gibi..çok şeker.
    Sevgiler

    YanıtlaSil