13 Ekim 2015 Salı

D&R Alışverişi-m-

Terra Citty -Antalya_ D&R şubesine bundan iki sene önce gittiğimizde kitap raflarının çokluğundan ve mağazanın büyüklüğünden etkilenmiştim.
Bu sene Antalya'ya gittiğimizde büyük bir heyecanla D&R'a attık kendimizi. Ama hem kitap hem de müzik reyonunu azaltmışlar.
Yine de hem kitap hem müzik hem de kırtasiye turu attık defalarca:)
Tabii sadece tek bir D&R şubesiyle yetinmeyip orada olduğumuz sürece iki şubesine daha uğradık:)



Kitabın içindeki fikirlerin çoğuna bayıldım ^-^
Yazarın daha önce okuduğum kitabı:

Kedi Babası - Jackson Galaxy, Joel Derfner 



Zaten kitabı alacaktım ama bu sayfayı gördükten sonra tam da bizim ev için yazılmış dedim:)))
11 kedili mırkhanemiz için:)


Latife Tekin'in okuduğum kitabı:


Konusu ve kapak tasarımıyla kitaplığımda olmasını istediğim bir kitap...


İsmini çok sevdim...


Havcan:)


Poe'nun adı geçsin yeter:)
Poe sevdam malum:)

POE Sevdam...



Çizimlerle bezenmiş kitapları daha bir seviyorum.


Keyifli okumalarınız olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder