14 Ekim 2015 Çarşamba

Güzel ve Enteresan Fikirler...

Bu sene 6. Konyaaltı Kitap Fuarına açılış tarihinde Antalya'da olmamızın şansıyla gidebildim:) Aslında tam açıldığı gün bizim dönüş yolculuğu günümüzdü ama fuarı duyunca bir gün erteledik.

Kitap fuarından çok güzel kitaplar aldım. Onları da paylaşacağım. Ama beni en çok bu üç kitap heyecanlandırdı. Okuyunca da umuyorum ki aynı heyecanı duyup beğenirim.
Üç kitapta da çok değişik ve güzel fikirler var.



Kitaplara gelirsek, -soldan sağa-






* Arka kapakta 'kazı kazan' misali bir üçgen var. Kitabın ortasına doğru verilen talimattan sonra arkadaki kısmı kazıyorsunuz ve bu Madam Bravo'dan önce olayları çözmenizi sağlıyor.



♡ Kitabın yaklaşık son 60 sayfası kalp bir asma kilitle kilitli. Mevcut sayfaya kadar verilen ipuçlarından şifreleri çıkarıp kilidi açabiliyorsunuz.



* Kitabın son sayfası yırtık. Nedeni kitapta...



Yazarını gönülden kutluyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder