17 Temmuz 2017 Pazartesi

Pati Butik Akyaka

Aklınızda bulunsun, Akyaka'ya yolunuz düşerse Pati Butik'e mutlaka uğrayın. Hem çok güzel ürünler Pati Butik kazancını sokak hayvanlarına harcıyor. Sahiplendikleri ve korumaları altına aldıkları onlarca kedileri var. Ve kış aylarında boşalan Akyaka sokaklarında da kedi, köpek besleme noktalarını hiç ihmal etmiyorlar.

Ben iki yıl kadar önce gittiğimde keşfetmiştim bu dükkanı. Bu sene Akbük dönüşü sırf buraya uğramak ve dünya tatlısı dükkan sahibini görmek için Akyaka'ya gittik.
Maalesef güzel günün sonu hiç beklemediğimiz tatsızlıkla sonlandı, buradan okuyabilirsiniz.
Bu paylaşımımda artık güzel şeylerden bahsedeceğim. Aldıklarımın güzelliği yeter aslında:)


Hem Ayışığı Kedisi hem kitaplık kedisi var:)


Veee mırk takılarım ^-^


Çook sevdim ^-^


O gün doğum günümdü. Sevgili İrem'in güzel hediyeleriyle de hem mahçup hem de çok mırk mutlu oldum:) Tekrar teşekkür ediyorum.


Mırk sevgiler ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder