8 Temmuz 2017 Cumartesi

Tezgah Kitabevi Alışverişim * Temmuz 2017

İkinci el kitaplar almayı seviyorum. Hem manevi hem de maddi açıdan...
İçinden çıkan bir not, altı çizilmiş cümleler, kenarına resim çizilmiş sayfalar, belki minik bir kahve lekesi, belki oje sürerken damlamış bir oje izi, sayfalar arasında unutulmuş bir fiş, kağıt, kitap ayracı ya da daha romantik olmak gerekirse kurutulmuş bir çiçek...
Tüm bu duygusal sebeplerin dışında bir gerçek daha var ki o da fiyatlarının cazip olması. Ve bir de basımı olmayan bir kitabı bulma şansınız.
Misal, geçen gün Diren Kitapçı'dan Serçe kitabını aldım, 4 TL'ye. Piyasadaki fiyatına bakabilirsiniz...
Sıklıkla ikinci el kitap alışverişi yapmaya özen gösteriyorum.

Spocky 


Hala yazısını hazırlayamadığım bir Edinburgh seyahatimiz oldu geçen ay. Çok özel bir amaçla gittik. Kısacık çıtlatayım: The Alan Parsons Project'in efsanevi gitaristi Ian Bairnson'la buluşma amaçlı bu seyahati gerçekleştirdik. İnşallah en kısa zamanda blog yazısını hazırlayacağım:)
Uçakta 'Beyaz Geceler'in sesli kitap halini dinledim. Okumamıştım, dinlemek çok keyifli geldi. Kitabını da almak istedim.

Kültüy 


Sayfalarına bir göz atayım derken karşıma The Alan Parsons Project ile ilgili bir bölüm çıkınca arşivlik dedim aldım:)

Spocky 


Partick Süskind'in 'Koku' romanını okumuştum, buradan paylaşımıma ulaşabilirsiniz.

Tıkır minnakmırkbey 


Epey zamandır alınacaklar listemdeydi...

Kültüy 


Çin üzerine okumalar ilginç olacak.

Kültüy 


Diğer ilgimi çekenler...

Gibson 


Kültüy 


Spocky 


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Spocky 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder