20 Aralık 2017 Çarşamba

Atlas Sahaf Alışverişim * 6

Instagram üzerinden alışveriş yaptığım bir sahaf Atlas Sahaf, buradan ulaşabilirsiniz. Kedili kitapçı olduğu için benim için önceliği olan bir sahaf ^-^
* Güncel olarak kitap paylaşımlarımı takip etmek isterseniz Instagram'a beklerim:) Buradan profilime ulaşabilirsiniz.


Demir Özlü 'Bir Uzun Sonbahar' kitabıyla ilgili paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz.


Bahar Aslan'ın Derin Uyku kitabını Diren Kitapçı'dan almıştım. Yorumumu okumak isterseniz buraya lütfen:)
Bu ikinci kitabı.


Edita Morris'in 'Nasıl Mısın İyi Misin' kitabını okudum ancak o da paylaşılmayı bekleyenler yığınının içinde:)


Kedili kitaplar videolarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Kapak tasarımının ve isminin kedili kitaplar kategorisine dahil olmasının dışında Haluk Levent'i pek severim ve bir kitabı olduğunu bilmiyordum. Gelir gelmez okudum ama kim bilir ne vakit blogda paylaşabilirim. Onlarca okunmuş kitap blog yazısına dönüşmeyi bekliyorlar çünkü:)


İvo Andriç 'Drina Köprüsü'nü okumuştum, burada...


Gençliğimde Martı kitabıyla gönlüme taht kurmuş yazardır:) 
Kitaplığımda okunmak üzere bekleyen bir kitabı daha var: Meraklılar...


Çingeneler üzerine okuduğum ilk kitap çok başarılıydı:

Beni Ayakta Gömün -Çingeneler ve Yolculukları / Isabel Fonseca

Daha sonra 'Çingeneler Bir Avrupa Yazgısı' isimli kitabı okudum ancak hala paylaşılmayı bekliyor.
Bu kitabı da okudum, bakalım ne zaman sıra gelecek paylaşmaya...


Seneler seneler önce okudum diye hatırlıyorum ama kitaplığımda yoktu.


Macar edebiyatını sevdiğim için okumak istedim...


Ve diğer seçtiklerim...


Mırkhanımağa Kültüy:)))


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


2 yorum:

  1. çok ilginç kitaplar, hepsini merak ettim gerçekten, Hanımağa Kültüy süper çıkmış:)) keyifli okumalar Ayşim'cim, sevgiler:)

    YanıtlaSil