9 Kasım 2021 Salı

Gece Köpekleri / Levent Karakoç

Bazı kitapları daha okumaya başlamadan gördüğünüz an içiniz ısınır ya Gece Köpekleri benim için o kitaplardan biri oldu. 

Kapak tasarımındaki ♡ karga ♡ ve kitabın ismi 🌑🐕 okumam için fazlasıyla davetkardı.(Aranızda benim gibi karga sevdalısı varsa 'Toplumun Aynasında Karga' kitabını bir incelesin derim 👌)

Gece Köpekleri önce görselliği sonra ismiyle beni ele geçirdikten sonra kitabın sayfalarını araladığımda bu kez biyografi kısmını okuduğumda sıra dışı ve etkileyici bir kurgu okuyacağımın sinyallerini almıştım çoktan. Ve son sayfayı okuyup kitabı kapattığımda yanılmadığımı görünce pek mutlu oldum. Önsözde Ali Deniz Uslu'nun yazdığı son paragrafı paylaşmak istiyorum çünkü ben de hemfikirim:

'Öyle okuyucuyu sürekli tetikte tutan Gece Köpekleri, bitmeden yakanızdan düşmüyor. Bittiğinde de ensenizde, kalbinizin ve ruhunuzun karanlık dehlizlerinde sizi rahatsız etmeye devam ediyor.'



Sizlere de fikir vermesi adına birkaç alıntı paylaşıyorum:
* Bir gülüşüyle bir hastane odasına hayatı doldurabilen birine güvenmeyip de ne yapılırdı ki?
*Açık kapıdan koridora doğru hemen hafif esinti, alevli saçlarının cennet kokusunu getiriyor burnuma. O esintiyle birlikte; saçlarından çiçekler, saçlarından kelebekler uçuşup yüzüme çarpıyor. Çiçeklerini tutmak, kelebekleriyle konuşmak istercesine hızlanıyorum yetişmek için.
* Kalbime sadece tek bir soru düşüyor o an. Şimdi gölgesine bile basmaya kıyılamıyorsa bir kadının, gün ışığında nasıl sarılınır ki ona?
* Niye öleceğini anlamaya çalışmadan yaşayan, niye yaşadığını anlayamadan ölür.


Keyifli okumalarınız olsun ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder