9 Kasım 2021 Salı

Mırkhane Anahtarlığı ^-^

 @minikitap her alışverişimde mutluluk duyduğum ender adreslerden biri ^-^

Ürünler son derece özenli hazırlanıyor ve harika bir paketleme ve yanında sürprizlerle elime ulaşıyor, nasıl mutlu olmam 💙

İlk mini kitaplar ve mini kitaplık yaptırmıştım, paylaşımıma buradan bakabilirsiniz 📚

Albüm anahtarlığı görünce de Mırkhane albüm anahtarlığı yaptırmıştım ^-^ Muhteşem bir şey, kullanmıyorum çünkü asla kıyamıyorum:) Görün bakın hak vereceksiniz → burada ^-^

Tabii Fazıl görüp beğenince hemen mırklarımızın fotoğraflarını seçti ve ona da yaptırdık. Hemen yaptırdık ama paylaşana kadar iki yıl geçmiş 😂



Sevgili Şefikacım hep yüzümüzü gülümsetir, içimizi ısıtır. Fazıl'ın paketinden benim payıma da mutluluk çıktı 💙 Kitabımın mini kitap anahtarlığını yapmış 😻📘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder