9 Kasım 2021 Salı

Yeşil Kırtasiye Alışverişim

 Tüm diğer sosyal medya uygulamaları bir yana blogum apayrı bir yana:) Blogum benim ilk göz ağrım. Her ne kadar ihmal ediyor olsam da kalbimdeki yeri gerçekten çok özel. 

Maalesef pek güncel kullanamıyorum ama bugünü bloguma ayırdım ve paylaşılmayı bekleyen milyon dosyanın içinden rastgele paylaşımlarla devam edeceğim biraz daha.

Şubat ayında Yeşil Kırtasiye'den alışveriş yapmıştım. Instagram hesapları da var, buradan bakabilirsiniz.

Paketlemeden ve gönderi hızından memnun kaldım. İki alışverişim oldu, her alışveriş paketimden de birer hediye çıktı. Hoş bir jest, tüketici olarak çok hoşuma gitti.

Hadi aldıklarıma geçelim;

Mırksız alışveriş düşünülemez 😸


ve hatta kabul edilemez 😹


İlkokulda silgi koleksiyonu yapıyordum. Tabii bizim zamanımızda (gün gelip bu ikiliyi kullanmayı hep hevesle beklemiştim:)) kırtasiye ürünleri çok çeşitli değildi ve buna bağlı olarak da pahalıydı. O yüzden kısıtlı, az ama benim için o zamanlar heyecan yaratan ve mutluluk veren bir silgi koleksiyonu oluşturma çabam vardı. Bu silgiler de yıllar öncesinin silgilerine arkadaşlık edecek.


Fosfor iyidir:) 
Oje koleksiyonum da var ama bunun onunla ilgisi yok 😂


Okuma keyfine eşlik eden tüm eşlikçiler candır 💛
Kalem gelen hediyelerden biri.


Yaptığım ikinci alışverişte sıra.

Mırklı tarak satışa girdiği an sipariş oluşturmuştum:)
Patili kalem Yeşil Kırtasiye'nin hediyesiydi 🐾

Mutluluklarınız çok olsun ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder