9 Kasım 2021 Salı

Gökteki Kuşlar / Karl Ove Knausgaard

 


Karl Ove Knausgaard'ın iki seri kitabından sonra serilere inat kısacık bir metin. 

#karloveknausgaard ile tanışmam çok etkilendiğim altı ciltlik Kavgam serisi ile oldu. Serinin özellikle 1., 2., 5. ve 6. kitaplarını tavsiye ederim. Serinin tüm kitaplarıyla ilgili detaylı yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.

Bir de Mevsimler serisi var. Ben sadece Sonbahar'ı aldım ama pek bana hitap etmediği için diğer mevsimlere devam etmedim.
Knausgaard okumayı özlemişim o yüzden #göktekikuşlar bana iyi geldi.

Bir nevi kitaba ismini veren Soren Kierkegaard'ın Kırdaki Zambak ve Gökteki Kuş kitabının kitaplığıma dahil olmasını sağladı.

Kapak tasarımında kullanılan ve aynı zamanda kitabın içindeki fotoğraflar Stephen Gill'e ait.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder