8 Mart 2017 Çarşamba

Sezgin Kaymaz Külliyatı

2016 yılı yeni yazarlar keşfetmem açısından çok çok verimli bir yıl oldu. Özellikle Sezgin Kaymaz gibi bir yazarı geç de olsa okumaya başladığı için inanılmaz mutluyum. Son aylarda neredeyse hiç dilimden düşmedi ve tüm okumayı seven arkadaşlarıma tavsiye ettim kitaplarını.
Benim Sezgin Kaymaz serüvenim Kasım 2016'da Lucky kitabını okumamla başladı:) Ve sonrasında kendimi durduramadım, bir kitabını bitirdikçe diğerini sipariş ettim. Peş peşe beş kitabını okudum. Baktım ki yazarın okumadığım toplam on kitabı var piyasada. İstedim ki hepsini bir anda alayım ve soluksuz Sezgin Kaymaz kitapları okuyayım:)
Bu heyecanla ilk kez Kitapyurdu'ndan sipariş verdim. Alışveriş detaylarım için buraya lütfen:)
Maalesef 'Kaptanın Teknesi' kitabı -satış tok-tükenmiş- görünüyordu ve külliyatı tamamlayamadım o yüzden. Başka sitelere baktığımda kitap satışta görünüyor. Geçen hafta D&R'a gittiğimizde orada da bulamadım. Artık o kitabın peşindeyim:))) Onu da aldım mı külliyat tamam olacak.
Nihayet aldım ve külliyat tamamlandı:) Burada.

Gibson ve Fender 


Sezgin Kaymaz'la tanışma kitabım Lucky hala aklıma geldikçe içimin gittiği tatlılıkta bir dobermanın hikayesi. Kitapla ilgili yorumumu buradan okuyabilirsiniz.
Dediğim gibi yazarın beş kitabını okudum. İlk Lucky, okuduğum beşinci kitabı da Farfara. Aralarındaki bağa gelince Farfara'da Lucky'in bebişlerinin hikayesini okuyoruz.
Benim şöyle bir şansım oldu: Lucky 2000 yılında yazılmış, Farfara 2017. Yani Lucky ilk çıktığı zamanlarda okuyanlar için Farfara  ile arasına on yedi sene girmiş oluyor. Ama ben Kasım'da Lucky'i okudum, Farfarayı da dört ay içinde sıcağı sıcağına okumuş oldum:)) Çünkü iki kitapta da aynı karakterler var, tabii eklenen farklı karakterler de var. Farfara yorumumu okumak isterseniz buraya lütfen:)

Kültüy 


Sezgin Kaymaz'ın hayal gücüne tekrar tekrar hayranlık duymama neden olan, okuduğum ikinci kitabı Kün. 
Kün ile ilgili yorumumu buradan okuyabilirsiniz.

Fender ve Spocky 



Okuma maceramın devam ettiği üçüncü kitap olan 'Uzunharmanlar'da Bir Davetsiz Misafir' ile ilgili yorumumu buradan okuyabilirsiniz.

Çılgın Balım 


Sezgin Kaymaz'ın okuduğum ilk hikaye kitabı ise 'Sandık Odası'. Kitapla ilgili yorumumu buradan okuyabilirsiniz.

Kültüy ve Fender 


Sezgin Kaymaz okumayan kalmasın:)))
Fender 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder