8 Mart 2017 Çarşamba

İlk Kitapyurdu Deneyimim...

İnternet üzerinden kitap alışverişi yapacak yeni bir site arayışındayken Kitapyurdu hakkında birçok olumlu yorum okudum.Ben de bir heyecan ilk alışverişimi gerçekleştirdim.
Kargomun elime geçme süresi, paketleme ve maille bilgilendirme konusunda memnun kaldım. Daha önce siteden alışveriş yapan arkadaşların dediği gibi, evet, kitap ayracı, defter vs. hediye göndermiyorlar ama bence çok daha güzel bir uygulamaları var. Alışveriş yaptıkça puan kazanıyorsunuz. Kazandığınız puanlarla da kitap alıyorsunuz:) Hatta alışverişimi tamamladığımda şayet önümüzdeki ay da alışveriş taahhüt sözü verirseniz % 5 indirim hakkınız doğar gibi bir yazı çıktı ama ben o an heyecandan kapatmış bulundum sayfayı ve o hakkımı yitirdim:)

Mırkmeraklılar iş başında:)
Fender ve Kültüy 


Isaac ve geride Bodrum 


Pek tabii kitaplarımı kahve keyfiyle karşıladım:)


Bu alışverişi yapmamın ilk amacı Sezgin Kaymaz'ın bende olmayan tüm kitaplarını almaktı. Sitede 'Kaptanın Teknesi' tükenmiş gözüktüğü için maalesef külliyatı tamamlayamadım.
Sezgin Kaymaz paylaşımlarıma buradan ulaşabilirsiniz.

Çılgın Balım 


Gibson 


Handan Gökçek paylaşımlarım için:

Ayfer Tunç paylaşımlarım:
Fender 


Seray Şahiner paylaşımlarım:

Gelin Başı - Seray Şahiner


Kültüy 


Kedili kitaplar videolarıma buradan ve şuradan ulaşabilirsiniz. 

Ben bu kitabı çok severek okumuştum, paylaşımım için buraya lütfen:) Çok tatlı bir kıza hediye gidecek ^-^
Erin Hunter'in Savaşçılar Kayıp Savaşçı çizgi romanı paylaşımıma da şuradan ulaşabilirsiniz.

Vee Kültüy'ün ismini bulduğum roman bu olduğu için daha da bir zevkle poz verdi:) 


Hem kedili hem Murakami'li:)
Murakami paylaşımlarım için:

Fender ve Tıkır minnakmırkbey 


Instagram'dan sevgili Ebru'nun tavsiyeleri...

Tıkır minnakmırkbey 


Gibson 


Kampanya dahilinde 1 TL'ye gelince bu kitabı da alayım dedim:)

Spocky 



Geçen gün dışarı çıktığımızda indirimde görüp aldığım bir kitap.
Zuzak'tan 'Kitap Hırsızı'nı okumuştum, burada. Hatta sonra filmini de izledim.

Çılgın Balım 


Keyifli okumalarınız olsun.


1 yorum:

  1. Keyifli okumaların olsun, ben bu ara kütüphaneye fena takıldım, sadece çocuklara alıyoruz kitap

    YanıtlaSil