25 Mart 2017 Cumartesi

Paket Paket Mutluluk

Hep diyorum ya sosyal medya sayesinde çok iyi arkadaşlıklar kurdum, mis kalpli insanlar tanıdım. Bir kısmıyla buluşma, yüz yüze tanışma şansımız da oldu. 
Sevgili hul_ya da Instagram'ın bana kazandırdığı değerlerden. Okuma zevkine güvendiğim biri. Pati sevdalısı. Mis kalpli. Daha ne olsun ama değil mi yahu:)))
Sezgin Kaymaz'ın Lucky kitabını Hülya'nın paylaşımında görüp almıştım. Düşünün sonrasında Sezgin Kaymaz külliyatını tamamladım:) Buradan göz atabilirsiniz. O yüzden Hülya benim içim kıymetli mi kıymetli:)
Paketleri ayrı bir özenli ve güzel, içi hepsinden güzel bir sürü hediye göndermiş bana. Mahcubiyetle birlikte sınırsız mutluluk duydum:)

Kültüy paketleri mırkbeğendi ve vermemek için ne hallere girdi bakın:))) 
Esnerken çekince böyle de mırktatlı halini yakaldım:)))


Aşama aşama görmek isterseniz böyle masumdu oysa:))


Ve her daim asil:)

Kültüy ve Fındık 


Bol mırkklı karta da dikkatinizi çekerim:)
Tıkır minnakmırkbey de bal burnunu değdirmese miydi?:)


Fender ve Fındık 


Bana özel seçtiği kitaplar...

Tıkır minnakmırkbey 


Bir ara Instagram üzerinden kitap tavsiyesi istemiştim. Hülya'nın tavsiyelerinden üç kitabı almıştım bu kitabı da  alınacaklar listeme eklemiştim. Paketten çıkınca çok mutlu oldum.

Kültüy 


Kedili kitap olmazsa olmaz demiş ve ben buna mırk mutlu oldum:)

Çılgın Balım 


Seray Şahiner'in okumadığım tek kitabıydı. Kitap elime geçer geçez hemen okumaya başladım.
Seray Şahiner paylaşımlarım için buraya lütfen:)

Kültüy 


Merak ediyorum, ilk fırsatta okuyacağım.

Tıkır minnakmırkbey 


Çılgın Balım


Magnetli defterlerin güzelliği...


Mırk mutluluklar...


Kedi ♥ kitap  kırtasiye mutluluk sebeplerim:)

Çılgın Balım 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder