19 Temmuz 2017 Çarşamba

Eganba Alışverişim * Temmuz 2017

Yine güzel mi güzel kitaplar aldım:)


Aziz Nesin'in 'Okuma Güncesi'ni okurken not almıştım. Aziz Nesin bu kitaptan çok etkilendiğinden bahsetmiş.
Okuma Güncesi notlarıma buradan ulaşabilirsiniz.


Sevgili Leylak Dalı'nın blogundaki paylaşımlarını okurken not aldığım kitaplar...


Kitaplığımdaki kedili kitaplar videolarıma buradan ulaşabilirsiniz. 


Bir süredir merak ettiğim bir kitap. Turgutreis Kitap Fuarı'ndan almaya niyetlendim. Doğan Kitap standındaki görevliye kitabın adını söylediğimde Doğan Kitap'tan çıktığına emin misiniz dedi. Öyle bir sordu ki bir an ben bile şüphe ettim:) Sonra internetten bulup gösterdim. Sonuç olarak fuara getirmedikleri anlaşıldı. O akşam almayı kafama koymuşum ya gittim D&R'a. Üç ayrı görevli kitabı aramaya koyuldular. 15 dakika sonunda dedim herhalde kitabı yeniden yazmaya başladınız. Oradan da bir sonuç alamayınca eve döner dönmez internet siparişimi verdim.


Instagram arkadaşım sevgili Ebru Aykaç'ın tavsiyesi...


James Joyce 'Ulysses' paylaşımımı buradan okuyabilirsiniz. 


Tüm bu kitapları almama vesile olan kitap budur! Çünkü 'Serçe'yi okudum ve hemen devam kitabını okumak istedim.


Robert Silverberg'in İçeriden Ölmek kitabının arka sayfasında tanıtımını görüp alınacaklar listeme eklediğim bir kitaptı.


Kitap sitelerinde kitapları incelerken eklediğim bir kitap...


Tomris Uyar 'Yüzleşmeler' kitabından not etmiştim.


Siparişimle gelen hediyeler...


Keyifli okumalarınız olsun ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder