29 Ağustos 2013 Perşembe

Kitap Sevdası...

21 Ağustos'ta D&R internet sitesinden verdiğim siparişler hala tedarik sürecinde. Zaten D&R'dan sipariş verdiğim zaman en az 7 ila 10 günü göze alıyorum:)
Neden ısrarla D&R diyecek olursanız; ben kitap seçerken Fazıl da cd ve dvd sipariş ettiği için bize en hitap eden site D&R oluyor:)
Geçen gün şubeden aldıklarıma gelirsek:
Deffter marka defterleri çok seviyorum. Bu sefer -Hayalperest- kedicik benimle geldi:)
Daha önceki Deffterler için buraya, şuraya ve oraya bakabilirsiniz.
Kedili cüzdanı daha önce almıştım ve burada paylaşmıştım. Aldığım mini tükenmez kalemler için ideal bir kalemlik oldu:) 


Kalemler D&R'dan...



- Nazan Bekiroğlu uzun zamandır okumak istediğim bir yazar. Kitap da alınacaklar listemdeydi. İndirimde olması da güzel oldu:)

- Tatlı Bela'yı 38. sayfasına kadar zor okudum. Takas listemdeki yerini aldı.
Takas listeme bakmak isterseniz buraya lütfen.


İki kitabı da okudum, kısa zamanda paylaşırım.


- Timbuktu'yu okuyorum, bugün yarın biter:)


Hepsi birden:)


Keyifli okumalarınız olsun, daima...

14 yorum:

  1. Ben daha başlayamadım Tatlı Bela 'ya , annem de hiç beğenmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneciğinle aynı duyguları hissetmişiz demek:)
      Bakalım sen beğenecek misin canım:)

      Sil
  2. Bu kadar deftere ne yazıyorsunuz merak ediyorum bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyıp da kullanabildiklerime yazacak o kadar çoook şey var ki:)))
      Şiir, hikaye, alınacaklar listesi, yapılacaklar listesi, okunmuş kitaplar listesi, kitaplardan alıntılar, özet, not, resim vs vs vs...:))))

      Sil
  3. yusuf ile züleyhayı merak ettim

    YanıtlaSil
  4. yine gömülmüşsün kitaplara:)

    pati ailesi neler yapıyorr?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bu yaz pek el işi yapamadım, kitaplarla mesaim çoğaldı:))
      Pati ailesi halinden memnun. Isaac inanılmaz yaramaz:)))
      Yakında bir post yapayım onlara bari.
      Badem'imi öperim, sevgiyle ^-^

      Sil
  5. timbuktuyu merak ediyorum.bir arkadaşım da okuyor.tavsiye edermisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın okuduğum ilk kitabı. O yüzden diğer kitaplarıyla arasında bir değerlendirme yapamam. Ama bir köpeğin ağzından yazılmış olan Timbuktu'yu sevdim ben.
      Sevgiler ^-^

      Sil
  6. timbuktuyu merak ettim.önerirmisin?

    YanıtlaSil