9 Eylül 2013 Pazartesi

Alışveriş Mutluluğu:)

Geçen günlerden birinden paylaşılmayı bekleyen alışveriş:)
Markayı isminden dolayı çook seviyorum:))
Rengi de pek hoşuma gitti. Şeker mi şeker:)


Aşağıdaki ciciler Gratis'ten...


Next'in ürünlerini genel olarak çok beğeniyorum. Gratis'te de karşıma çıktı:)
Önceki Next Accessory alışverişlerim:


Kısa bir D&R alışverişiyle günü tamamladık:)

Mustafa Kutlu 'Yoksulluk İçimizde' paylaşımım burada.




9.90 kampanyasından...


Merak ettiğim bir yazar...


Keyifli okumalarınız olsun, daima...


4 yorum:

  1. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Ben baştaki çantayla anahtarlıklara bayıldım..
    Gratise gitmek şart oldu bana alınıcaklar listesi çogaldı :) güle güle kullan hepsini öpüyorum sevgiler :*

    YanıtlaSil
  3. Catwalk çanta süper rengi de harika Ayşımcığım Next ürünleri ne kadar şık oluyor çok cici hepsi.. Kitapları da keyifli okumalar diliyorum..:))
    Öpüyorum selamlar..:))

    YanıtlaSil
  4. yine çok keyifli bir alışveriş yapmışsın.her birini beğendim .güle güle kullan ayşınım.sevgiler..

    YanıtlaSil