7 Eylül 2013 Cumartesi

Bazı Yazarların Çocukluklarını Geçirdikleri Evler

Yazarların çalışma odalarına baktıktan sonra aynı sitede bir de kimi yazarların çocukluklarının geçtiği evler paylaşılmış, onlara da baktım:)
Bir kısmını paylaşıyorum ama daha fazlası için buraya lütfen:)

Ernest Hemingway - Illinois-Oak Park / Chicago


Franz Kafka - Prag


Mark Twain - Hannibal / Missouri 
Günümüzde Mark Twain Çocuk Evi Müzesi


Slyvia Plath - Jamaica Plain, Boston / Massachusttes


William S. Burroughs - St. Louis / Missouri


Ezra Pound - Hailey / Idaho


8 yorum:

  1. Franz Kafka - Prag digerlerinden daha farklı bir belgeselde seyretmiştim prag evlerini ..
    Güzel paylaşım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler.Güzel paylaşım..

    YanıtlaSil
  3. Beğenmene sevindim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Ne hoş ya, bahçeli falan evler.
    Tabi biz apartman nesliyiz :(

    YanıtlaSil
  5. güzel bir derleme olmuş.teşekkürler ayşınım...

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir post olmuş canım benim ellerine sağlık :) prag hep merak etmişmdir kafkayıda zaten ayrı severim :)

    YanıtlaSil
  7. o evlerden birinde yaşasam ben de yazar olabilirdim sanırım :))

    YanıtlaSil